Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

PSoft

 
http://cnctar.hobbycnc.hu/PSoft/Munk%e1k/Walter_f%f5ors%f3_ER11_v%e9ggel/" TARGET=_fnew>© designr jól emlékszik.
 
Hogy aztán tekercselt az a forgórész,vagy nem,van rajta kommutátor vagy nincs,az teljesen mindegy.
De,úgy van,ahogy írod.:)
A másik kérdés,hogy..."érdemes-e vele küzdeni"
Azt döntse el mindenki maga.:)
 © Szalai kolléga megoldása is jó,sőt...jobb,de kicsit macerásabb.
 

000000000

Lehet tenni, ha odafér!
De ismerve a kefés forgórészeket, nem igen fér oda.

s2k5ycubj

Hosszútávon csak a megmunkálás segít,a paszta egy idő után átereszthet. Szét kell szedni és újramunkálni a tömítő felületeket. Ha anyaghiány van 2komponensű műgyantával ki kell tölteni és azt megmunkálni.(epokitt a legjobb).
Csinálj pár képet,ha tudsz,és egyből jobban látszik,hogy mi a baj. Hegesztés után ez mindig előfordul,a normálisabb helyeken helyre hozzák ezeket a felületeket is.

jani300

A kb 400 as "kis műszerész" lengyel esztergádon szépen be lehetett fogni :) Hozzáférni . [#integet2]

000000000

De még a motort nem láttuk, csak azt tudjuk, hogy kefés.

jani300

Az is lehet ha tesz fel képet , csak vakarózunk ...
Azt úgyse tanácsolnám senkinek hogy tízezres fordulatokra tegyen vékony tengelyre , jó vastag tengelytoldatokat .
Ott illene plusz támasztó csapágy legalább .

000000000

Na ez az!
Ha feltételezünk egy "szokványos" méretű kefés motort, ami lehet akár egy mosógép motor is, akkor máris vékony a vége.
Egy kép sokat segítene.

PSoft


6rk75uezn

Köszönöm mindenkinek hogy foglalkozik az ötleteimmel,egyenlőre hogy őszinte legyek csak fejben tervezgetem ezt a hadműveletet igy a motort még nem vettem meg,első gondom az az hogy az én padomon sajna nem tudok menetet vágni és bábom sincs,igy ez a produkció max úgy jönne csak létre ha megvenném a mocit és elküldeném valakinek aki vállalkozna erre a műveletre,persze jó lenne ha olyan lenne az illető aki szokott rendelgetni az ebay-ról és az ő cuccával megrendelné nekem is a csavart és hozzá a patront.
Végig néztem Psoft képeit,szerintem jól sikerült neki méretileg,kb 30 milit kilóg a menetfúrója a patronból és 2 századon belűl van.
A másik dolog amiért ez szerintem nem jönne össze az a vékonyka tengely,szerintem az ilyen motorok átlagos tengelymérete nem több mint 18-20mm,ez lehet sovány az er11-es patronbefogó csavarjának.[#szomoru1]

PSoft

 
Soha ne higgy egy "beállított" képnek!:)
Az a képen látható két század,a valóságban...akármennyi is lehet(ne)!
De,adott esetben,tényleg belül volt a két századon.
[#wave]
 

6rk75uezn

Rákeresve az Er11 es patron anyának M14x0,75-ös menet kell,ezt még szerintem bőven adnák ezek a motorok tengelyei.Másik kérdés hogy az Er11-es patronbefogóba mekkora a legnagyobb befogható méret,ha minden igaz akkor 7mm,na ez akkor már nekem kilőve mert 8mm ez a marófejek szára,igy ebből szerintem az adódik hogy jöhet az Er16 os patron ami egészem 10mm ig enged befogni,de ennek a szoritó anyának már  M19 x 1.0-es menet kell és ez miatt már bukik is az egész,vagy esetleg rendelkezik más menetet igénylő Er16-os szoritó csavar de biztos nem kisebb méretű. [#szomoru1]

000000000

Nagyon kétséges a dolog kefés motorral.
 
Sokkal jobban járnál, ha csinálnál a befogóhoz egy csapágyházat és mellé tennéd a motort.
 
Vagy egy combosabb BLDC motort alakítanál át, olyat, aminek a tengely mérete egyezik az ER szár méretével.
 
ER16-ban is van 8mm-es szár.
 
Ilyen átalakításokról is lehet a neten sok képet találni.

svejk

Péntektől végigolvastam a semlegest, a szavazósba pedig csak beleolvastam, de el is ment a kedvem.
 
Még jó, hogy ide is benéztem.  
Semmi anyázás...
 
Úgy látszik nem kitiltani, hanem egymástól eltiltani kell a fórumtagokat.  [#vigyor2]

6rk75uezn

Igen én is gondoltam rá hogy egy külön tengelyel jobb lenne de azt hiszem hogy úgy már nem érne annyit az egész,ékszij plussz ékszijtárcsák,plusz egy olyan tengely ami nem ilyed meg a 10-15.000-res fordulat-tól.

ANTAL GÁBOR

A szilikon elvileg hőálló ( legalábbis oda ahol eddig O gyűrű tömített). Viszont a gázolaj az esetek nagy részében megtámadja. A Loctitének van 180 fokra fejlesztett 2 komponensű epoxija .