Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

6rk75uezn

ANTAL GÁBOR Irtam üzenetet!

István83

Egy kérdésem lenne.
Ha egy villanymotoron 4 fordulatszám van írva
(465/900)380V(Delta/YY)  
(704/1400)380V(delta/YY) akkor ez egy független tekercselésű, 2db dahlander tekercs van benne.
Vagy létezik 4 fordulatú dahlander is?  
Remélem nagyjából érthető voltam.

jani300

A motor fizikai mérete jó nagy ?
Két dahlander lesz az .
Delta /YY , mindkettő így van kötve , nem lehet akkor egy tekercselés .

István83

Igen.A motor teljesítménye a legnagyobb fordulaton  
1,8KW,de mérete egy 4-5KW-os motornak felel meg.

PSoft

 
Igen,mert...kell a hely az állórészen a hat póluspárnak.:)

ANTAL GÁBOR

 Az őrületbe kerget a levelezőm ( yahoo ) Régen úgy volt hogy minden levél egy mappába került. Most a subject ek szerint egy mappába . Ha a fórumról kapok levelet akkor tök mindegy hogy ki írta az is mindegy hogy miről szól bevágja egy helyre. ( azt még nem tapasztaltam ki, hogy azonosnak kell lenni a dátumnak is ) . Ha vissza akarok keresni akkor a show message history  áll a rendelkezésemre. De más baj is van : Tőlem függetlenül elvesznek a levelek . Tegnap laacika küldött néhány adatot , reggelre eltűnt . Mozzilát használok de megnéztem chrómmal ill explolerrel is . Dettó . . Egy adalék : a mobilomon is látom de ott sem törlök sohasem .  Még egy érdekesség : A műhelyben lévő gépen azt hiszem nem kerül egy mappába . ott legalább könnyebben rátalálok egy egy levélre de ha eltűnik akkor ott sem látom . Mit kellene csinálni hogy visszaálljon a régi rend  ?

6rk75uezn

Sziasztok.Tudtok ajánlani beszerzést csúszóérintkezőre?Olyan kellene ami 3db-os és házba van.2,2Kw-os freki váltóhoz kellene hogy bármikor egy széthúzással másik motorra tudjam csatlakoztatni.Köszönöm.

6rk75uezn

http://www.anrodiszlec.hu/images/ledlampa/4-eres-toldovezetek.jpg" TARGET=_fnew>Ilyesmire gondoltam de olyanra ami birja az Ampert.(2,2Kw-os motorhoz)

ANTAL GÁBOR

 A frekiváltó kimenetére rá kell tenni egy 16 A es  3 fázisú  4 pólusú lengő  dugaljat   (  piros és sacc 600 Ft ) A motorra pedig a párját ( dugvilla )  

mex


6rk75uezn

Köszi szépen,ez igazán korrekt megoldás és nem is drága.Köszi.Viszont még a ki-be kapcsolásnak  is kellene egy 3pólusú csati.

Szalai György

Biztos lesz, aki ajánl neked erre a célra, az általad keresettből, valami jó és megfizethető forrást.
És vannak, akik szeretnek téged.
Én arra kérlek, használd a feszültségszintnek megfelelő, hazánkban ilyesmire rendszeresített, szabványos védőérintkezővel ellátott csatlakozó típusokat.
http://www.villamossagiwebaruhaz.hu/termek/ipari-csatlakozo-dugo-kulso-tomitoszelencevel-16a-400v-3pe-ip44" TARGET=_fnew>http://www.villamossagiwebaruhaz.hu/termek/ipari-csatlakozo-dugo-kulso-tomitoszelencevel-16a-400v-3pe-ip44

Csuhás

Ilyen csati aljzatot  építek a motorjaimra, a lengő dugó pedig a frekiváltóra került.
 
http://dioda.hu/ads01/d01022.html" TARGET=_fnew>Csati

PSoft

 
[#worship]
 
De,igazából,erre a problémára...nincs is jó,(széthúzható/dugaszolható) és korrekt megoldás.:(
 
Mit csinálsz az árnyékolt motorkábel harisnyájával,azt egy ilyen négypólusú csatlakozásnál,hova kötöd?
Ha a frekiváltóról indítod.
 
Amikor elosztószekrénybe szerelek frekiváltót(frekiváltókat),még belső huzalozást se szoktam csinálni a frekiváltó motorkimenetén.
Az árnyékolt motorkábel,sorkapocs nélkül megy közvetlenül a frekiváltóra,az árnyékolással együtt.
[#nemtudom]
 

fisrcxuk3

A zil-130 kompresszorról;emlékeim szerint nem egy hagyományos szerkezetü. Csak nyómó szeleppel rendelkezik .Szívó oldalon membrán,vagy résvezérlésű ,egy kontra anyás állitható csavarral még a szelep kitámasztással a vég teljesítmény is szabályozható,korlátozható .Nagyobb fordulat,kis kompresszió jellemzi .