Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Elektronika

Indította gaben, 2025 február 03, 18:18

Előző téma - Következő téma

PSoft

Szerezz még hozzá ötöt, fasza kis dísz lehet belőle hekkelni kulcskarikára.
Összeforrasztgatni kocka formára, se nagy durranás.[#nevetes1]

jgjf6g6pb

Sziasztok
 
 
 
A képeken szereplő Mori Seiki esztergához lenne szükségem egy teljes s-ram, flash mentésre.
S-ram mentés ipl módban: https://www.youtube.com/watch?v=3-YSPTfi3D8
Ladder : http://www.machinetoolhelp.com/Procedures/fanucladderload.html
 
 
Hasonló gép is megfelel amin msd 516 os vezérlő van.

Ha esetleg valaki tud segíteni , vagy tud olyat aki tudna kérem írjon.

Üdv: Norbi

          

s7manbs8

Merrefele van ez a gép ?

jgjf6g6pb

Hello, Zalában található.

s7manbs8

Ajjaj az pont a másik vége, fizikálisan elmenni odáig nem kevés, persze ha másképp is meg lehet oldani. Éppen a túlsó csücskén vagyunk az országnak. :)

jgjf6g6pb

Az nem volna gond, elektromos gond,adatokra volna szükség,másik gép biztonsági mentése aki Nekünk szereli a gépet szokott arra járni.

J-Steel

Szeretnék érdeklődni, hogy ki milyen csavarral erősíti (milyen átmérő/típus) a kalapsínt a kapcsoló doboz szerelőlapjára?

 Megvizsgáltam a legközelebbi szekrényt, ott valami lemezcsavart használtak, a kalapsín nem volt előre perforálva.

 Érdekelne ti mit használtok.

 Köszönöm a válaszokat!

gaben

Szia,

én vagy önfúrós Opel csavart, vagy hatlapfejű lemezcsavart használok.
Régen is azt használtunk az alállomásokra szánt Rittal szekrényekben.
A hatlapfejű olyan szempontból jobb, hogy lehet venni hozzá mágneses behajtó fejet, így tutira nem fog kiesni a csavarozás során illetve oldalra sem billen el.
Elég sok bosszúságot tud okozni, ha állandóan félrefordul, miközben nyomod a lemezbe.

önfúró Opel csavar

önfúró hatlapfejű csavar

hatlapfejű mágneses behajtó bit

J-Steel

Sokan 5mm-es popszegeccsel rögzítik. Akkor nem kell a hátoldalon csavarozgatni.

J-Steel

Mekkora méretűt használsz? A hatlapfejű amit linkeltél az 3,9 x 19, ez volna az?
 Ha igen az átmérő meglep, mert az előregyártott perforált kalapsínen 5mm-es bemarások vannak. Én azt gondolnám, hogy legalább akkora átmérője kellene, hogy legyen.

PSoft

"Akkor nem kell a hátoldalon csavarozgatni."

Szerelőlap, TS35-ös sín rögzítés.(ha jól értem)
Mit is kell a szerelőlap hátoldalán csavarozgatni?

J-Steel

Itt egy skicc oldalnézetben, hogy mire gondolok.
Ha M5-ös csavart teszek, akkor hátulról anyával és rugós vagy körmös alátéttel kell rögzíteni.
 Ha valaki így csinálja, akkor milyen típusú csavart használ?

  

svejk

Régen ugye a szerelőlapok 3 de inkább 4 mm vastag alulemezből voltak, abbana az M4 menet tökéletes  volt.

Ma max 1,5 mm-es lágy acéllemez.
Ha normál magasságú sín akkor az Opel szerintem is tökéletes, ha magasított akkor elfér a hatlapfejű önmetsző is, de biztos nem a 19 mm hosszú, mert akkor flexelni kell a hátoldalt.

Egy csavarkötésnél a megfelelő súrlódóerőnek
kell létrejönnie, tehát nem feltétlen kell pontosan passzolnia a sín nútjába a kötőelemnek.

J-Steel

Leszaladtam az alagsorba, és megnéztem egy másik dobozt. Ott valaki süllyesztett M4 vagy M5 csavarral és a csavar feje alá tett alátéttel csavarozta fel a kalapsínt.

J-Steel

Schneider 400x300-as doboznál a szerelőlap kb. 10mm-re található a hátlaptól.