Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

DC szervó motoros vezérlés

Indította gaben, 2025 február 03, 18:16

Előző téma - Következő téma

svejk

Most ez belekotty lesz, de Varsányinál talán nem érvényesül a 4. hatvány mert az áttétel hiánya miatt a motor fordulat alacsony marad, vagyis a szögsebesség négyzetes összefüggése valamelyest jóváírja a tévedést.
Remélem jól gondolom...
 
 

svejk

Ne már...!
Ne bosszantsátok egymást!
Jó az egyenlőre a W-okkal is, csak nem túl szerencsés.

bmejdz9nu

Szabjam szét a gépemet? Talán számoljatok gravitációs gyorsulást is... mozgatott tömeg és gyorsításra! wwww.vadaszpilóta.hu :)
 
Ne feledd... az áttétellel a gyorsítást arányosan csökkented!
Ne feledd... Ha egy motor 3000rpm-re X ms alatt gyorsul akkor 1500rpm-re még fele idő sem kell!
Ezeket Tibor nem akarta számolni... Az áttétel okozta problémákat, tehetetlenségi számokon is átsiklott...
 
A #9410 -es képen.. a számoló progiban... Gear intertia... Motor = motoroldali tárcsa és a tengely tárcsa ...

svejk

Szerintem inkább helyettesítsd, be a Te motoradataidat a Tibor45 képleteibe és nézd meg menyivel rosszabb a géped mintha mondjuk E240-lenne rajta. (az egy fix. moci, minden adata elérhető)

bmejdz9nu

Oké végül is mindegy...igazad van... csak :) RPM...

s7manbs8

Kiszámolja, amennyit gondol, odaviszi a motort felrakjátok, és ha meg se bír moccanni ő fizeti a cehhet.

bmejdz9nu

Igen... pont ezt írtam a 9450-ben... mint tényezőt...

s7manbs8

Én ahogy nézem, a W-ot osztod kb. 20-al és ott a Nm értéke.

bmejdz9nu

Ha az én gépemet valaki meghajtja úgy ahogy most megy E240-el... hát becsókolok... és legalább egy órát tud menni füst nélkül :)

000000000

Ez már ki kilett próbálva, az egységugrás
teszten a 97-es talin 2 Hz-et tudott gyíkkal.
Vbodi gépe a nagy piros a most nyári talin
4 Hz-es volt, azaz stepes létére leverte a
Péterét. Mégis miért? Érdekel ez itt bárkit???
Ezek mind-mind a példában ott vannak,
értsétek meg a gyorsítás energiát kíván!!!!
Az energia pedig forgómozgásnál a szögsebesség
és J együttes hatásával könyörtelen dolgokra
képes, és dönt! 0 és a gyorsítási idő végéig
teljesítményt követel, ennek egy átlaga, amit
elő kell valahonnan kapni: mégis honnan???
Nyilván csak tápegységből lehetséges, hiszen
energia nem vész el, csak átalakul!

s7manbs8

Mondjuk egy kis langymeleg, amin még a tojás nem sül meg elviselhető azért ? (persze füst nélkül)

HJózsi

Benne van, olvasd el figyelmesen ... igaz, elhanyagolható pl egy aluminium esetén az orsóhoz képest... ne hagyd magad megzavarni, nem ez a lényeg!...

000000000

Miért, nem a Varsányi szokott dicsekedni a 200
mm/s-el? Ekkor mit kell a motornak forogni
szerinted?  

s7manbs8

Én értem, hogyne, csak van aki hiszem ha látom típus, és még akkor se garantált, mert elkezd valami más okot keresni arra, hogy ne úgy legyen.

bmejdz9nu

T45-ös teszt megint...[#nevetes1] Mint jól bevált elterelő hadművelet :)
 
Válaszoljál a Wattos kérdésemre! 4x írom már... :) Ciki ugye a válasz... tereled a dolgot...:)
Majd átírjuk a PDF-et... V 1.1-re... a biztonsági mentést is átírom... ha jó fiú leszel :)