Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

AC szervó motoros vezérlés

Indította gaben, 2025 február 03, 18:08

Előző téma - Következő téma

adamant

 
 
Igen látom csak inkább rákérdeztem mert a két kép kicsit más.
Mert kapott tegnap egy 24V 2A tápot de a vezérlőn a kis fehér radiátor melegedni is kezdett szépen és fel is villant a túlmelegedést jelző led...
 
gondoltam inkább rákérdezek  
 

rmkeh8a83

Szia Svejk! Pontos Tipúsa:Control Techniques epsilon 205 model:EI 205-00-000 Rev:A1  motor pm servomotor 95eza300cacaa ul!Remélem ez így jó. Köszönöm

svejk

Akkor ott valami nagyon nem jó, az én gyakorlatomban még üzem közben sem jelzett be sosem a túlmeleg LED.
Mi az a "kis fehér radiátor"?
 
Akitől vetted nem mutatta meg hogy működik?

rmkeh8a83

Bocsánat! Igen Mach3 jó lenne ha működik vele

adamant

http://kepfeltoltes.hu/130503/radi_tor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" border=0>
 
pirossal bekarikáztam mire is gondolok
 
egy fórumos kolegától vettem ő azt mondta hogy Farkas Ádám kolegától szerezte be de ö kisem próbálta még be voltak csomagolva is ahogy vette
 
így most eléggé elbizonytalanodtam.....
 
 

svejk

ennyi már elég első körben.

svejk

A bekarikázott a fék vagy más néven DUMP áramkör elenállása. A mellette levő FET kapcsolja rá a tápfeszültséget -először PWM üzemben, majd tartósan- ha a tápfesz értéke a motor fékezésekor keletkező visszatáplálás miatt meghaladja a 50V-ot (ez kis mértékben állítható).
Tehát 24V esetén biztosan nem szabadna melegednie.

rmkeh8a83

Helló!Angol nyelvű leírása megvan ha kell elküldöm

adamant

 
Picit pontatlanul fogalmaztam a motor táp 46V ot kapott 7A on a vezérló meg 24V 2A on és egyből jött a villogás és a DUMP meg rendesen melegedett...
 

svejk

Sajnos az én tudásom kevés ehhez.
A vezérlőd alapból soros kommunikációval tud kapcsolatot teremteni a mozgásvezérlővel de sajnos a mach3 alapból csak a step-dir rendszert támogatja.
Vannak lehetőségek RS485-ös kommunikációra is, a mach3-nál de az nem egy gyere gombóc hamm bekaplak kategória számomra :((

svejk

Szívatjuk a népet? :)
A kép bal felső részén levő ÁLLÓ 10 vagy 25 fordulatú helitrimmert forgasd jobbra ütközésig, ekkor emelkedik a fékáramkör szintje.
ha véletlen mégis balra ütközésig kell tekerni akkor tévedtem, már rég volt a kezem közt :)
 
Baj nem lesz de az egyik irányban a melegedésnek meg kell szűnnie, ha tényleg 46 V a motortáp.
 
 

rmkeh8a83

Azért köszönöm a segítségedet.

svejk

ütközésig = amíg nem hallasz/érzel apró kattogást.

adamant

 
Na megpróbáltam amit mondtál és a jelenség még mindig megvan... mi okozhatja ezt???
 
[#wow3][#wilting][#confused]

rmkeh8a83

Sziasztok!Segítségre lenne szükségem olyan emberek jelentkezését várom aki segítene bekötni nekem 3db szervó motort mert én nem értek hozzá a vezérlő típusa control techniques és ehhez való motorok kábelekkel a kérésem az lenne hogy a három motort összekötni és hogy egy pc keresztül működjön a motorok és a vezérlő 220vac.Várom jelentkezéseteket.Köszönöm.