Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

UCCNC vezérlő program

Indította gaben, 2024 április 09, 16:54

Előző téma - Következő téma

svejk

Ennek a tesztelését nem nagyon vállalnám, mert még normál esetben is eltévedek köztük mint maci a málnásban. :(

xfg6v697j


frkdv6dyr

Van egy-két saját maró fájlom amiben ezt is használom a ciklussal együtt (M98-99) és eddig szépen megy.

000000000

Ennek örülök, köszi a tesztelést!!

Motoros

Ide az MDI ablakba lehetne még betenni a TEACH tanítás billentyűket is, nem azért mert a Mach-ban, Linuxban is így van hanem ez a tanítás funkció az esztergánál hasznos (marásnál is) egyszerű kis műveletsor bevitelére. A mozgások a valóságban egymásután lejátszódnak, mindjár látható, ha valami durva ütközés van.Közben persze a beírt sorok elmentődnek egy fáljba ami előhívható, editálható, más néven menthető.
 Főleg több szerszám esetén jó.
 Ötlet az van bőven, csak legyen aki követi. :))
De pont azért lesz ez a progi jó mert van aki gondozza. Ez nagy előny lehet nekünk ...mármint magyaroknak.

xfg6v697j

Próbálkoztam egy gombot felrakni.
Lerövidítettem az MDI sort,eddig ok volt.
Da utána már nem tölti be,Ezt írtam bele.
 
AS3.Loadpicture(bitmapfolder + "circularpocket_up.png", bitmapfolder + "circularpocket_down.png", 20000, false);
AS3.Sendbuttontoscreen(690, 470, 64, 64, 20000, 20000, 2); //Cut a Circle Pocket Wizard
 
az elspp sor mindjárt az elejére a képek beolvasásáoza ásodikat eg a buttonok adatainak egadásához.

xfg6v697j

A két png képet,pedig ebbe a mappába tettem:
C:\UCCNC\Flashscreen\BMP\Defaultscreenset

000000000

Szia,
 
Ha ez az utolsó kép amit betölt, mármint, ha az utolsó Loadpicture függvény hívás, akkor az utolsó paramétert true-ra kell átírni.
Az utolsó paraméter csak annyi, hogy ez volt az utolsó kép és ezután folytatja a Flash progi a többi dolgát.
Szóval az utolsó Loadpicture-nek a sorban az utolsó paramétere true legyen a többié pedig false.  
különben előfordulhat, hogy a képet még tölti a memóriába, de már közben indítaná is a megjelenítését a gombnak -> hiba...

000000000

Vagy helyezd át a Loadpicture sort úgy, hogy ne ő legyen az utolsó és akkor nem kell semmit átírni.

xfg6v697j

http://www.kepfeltoltes.hu/140715/361457402n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" TARGET=_fnew>Nem segítet,egyszerre két hibaüzent is van,de ugyn az a kettő.

xfg6v697j


000000000

Megnéztem gyorsan és úgy néz ki a 20000 érték elfogadásával van a gond, mármint a Loadpicture függvénynél a kép index paraméter. Valamiért nem fogadja el ezt a nagy számot, lehet a változót deklaráltam esetleg short vagy char típusra véletlenül. Majd később megnézem.
Most úgy tudod megoldani, hogy vedd kisebbre az t a számot, mondjuk 100-ra és akkor menni fog.
Ettől természetesen a macro száma maradhat 20000, ez nincs összefüggésben...

xfg6v697j

Így már rendben máködik minden.

svejk

Az biztos, a támogatás az kiváló!
Azt sem lehet mondani, hoigy új seprő jól seper, hiszen az UC termékcsalád már több mint 2 éves és mindig azonnal reagáltak a vélt vagy valós problémára.
 
Amint olvashattad ott lesz szombaton a termék atyja, ott személyesen bármilyen öteletet el lehet mondani.
 

Miki2

Szervusz Balázs!
A minap beszéltünk telefonon a vátozók fontosságáról.
Két rövid példa arra, hogy ezek mennyire használhatók, és fontosak.
Az egyik az a spirálmarás, amit Te is elkészítettél.
A másik egy tetszőleges szögű letörést készít
szármaróval, a fej elfordítása nélkül.
 
http://cnctar.hobbycnc.hu/Homovics_Miklos/Furatmaras.tap" TARGET=_fnew>Furatmarás
http://cnctar.hobbycnc.hu/Homovics_Miklos/Letores_X_plusz.tap" TARGET=_fnew>Letörés