Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

UCCNC vezérlő program

Indította gaben, 2024 április 09, 16:54

Előző téma - Következő téma

xfg6v697j

Sziasztok.
Kérdésem lenne képernyőszerkesztéssel kapcsolatosan.
Miért nem tudok alképernyőn megjeleníteni 'OpenGL 3D viewers' elemet.
Összesen kettő lenne a képernyőszetben.
 
(A választ itt kérném,mert nem férek az emailjeimhez jelenleg)

000000000

Szia gyorsan megnéztem és tényleg nem lehet felrakni a 3D nézőkét akármelyik tab oldalra.
Kettő probléma is van:
 
1.) A Flash-ből véletlenül nem az oldal sorszámát adtam át a C#-nak amit kellett volna, hanem a tabképernyő lista indexét.
Így amíg sorban mentek a tab oldalak számozásai (első pár tab oldal), csak azoknál működött a 3D nézőke megjelenítés.
Ezt most gyorsan javítottam is.
 
2.) Ezt egyelőre nem tudom hogyan tudnám megoldani, még gondolkodnom kell rajta.
Szóval a probléma, hogy ha al-oldalra teszek egy 3D nézőkét és utána átváltok az al oldalhoz tartozó fő tab képernyőn egy másikra, akkor utána, ha visszaváltok az eredeti fő képernyőre, akkor a Flash csak annyit tud, hogy a fő tab képernyő ki lett választva és erről küld értesítést a C#-nak, így a C# nem tudja, hogy melyik aloldal aktív és nem jeleníti meg az aloldalon lévő 3D nézőkét.
Szóval ezen még dolgoznom kell, hogy jó legyen...

svejk

Ne rohanj el!
 
#1342 ??

Sz.József

Szia!
Írtam enilt meg üzenetet is...
Célba értek?

xfg6v697j

Kicsit konkrétabban is kérdezhetnél,talán én is tudok segíteni.
Ahogy a listában láttam,minden outputhoz van led rendelve.

000000000

Szia Svejk,
 
Mindjárt írom a választ, a következő üzenetembe rejtve ott lesz. :)

000000000

Elkészült az UCCNC 1.0039-es verziója.
 
http://cncdrive.com/UCCNC/setup_1.0039.exe" TARGET=_fnew>UCCNC 1.0039 letöltés
 
Elkészült az UCCNC 1.0039-es verziója.
 
Javítások:
 
- A demo módban a limit és e-stop beállítások nem működtek megfelelően. (Csak a demo módban!)
- Az OpenGL nézőkét nem lehetett feltölteni a screenset fájlból a képernyőnek csak az első pár oldalára, ezt javítottam,
de az alképernyőkre feltöltés továbbra sem jó, ezt későbbiekben fogom még javítani.
- A Flash képernyő kódot tovább optimalizáltam, hogy még gördülékenyebben és kevesebb proc.idő felhasználással fusson.
 
Újítások:
 
- Készítettem egy constructor és destructor macro-t M99998 és M99999 kódokkal.(Csewe kolléga kérése alapján.)
Az M99998 a program betöltése után hívódik meg, ezt lehet használni bizonyos egyedi dolgok beállítására, betöltésre stb.
Az M99999 a program bezárásakor hívódik meg, ezt lehet használni bizonyos egyedi dolgok elmentésére.
Mindkét macro fájl alaphelyzetben üres és a macros könyvtárban a többi maco között megtalálható.
- Készítettem egy Output trigger oldalt, ahol a LED kódokhoz lehet fizikai kimeneteket rendelni. (Svejk kérése alapján.)
- A LED kódok listáját bővítettem, részletek a LEDs_by_number.htm doksiban.
 

000000000

Kimaradt újítás:
 
- Készítettem Writekey és Readkey függvényeket, ezzel lehet makróból írni és olvasni kulcsokat, akár saját kulcsot is létre lehet hozni bármilyen néven. További infó erről a marcoing_capability_details.htm doksiban.

xfg6v697j

Hogy lehet makróbol oldalt váltani a kápernyőn?

svejk


000000000

Arra van funkció kód.
A buttons_by_number.htm doksiban benne vannak a kódjok.
És az exec.Callbutton fgv.-el tudod hívni makróból.

xfg6v697j

Én is a listával kezdtem de nem találtam benne egyetlen kéernyőváltó kódot sem.
Egy cikousal végig próbáltam az összes gomb lenyomását,de egyetlen egyszer sem váltott át a képernyő.

000000000

400 to 449
SelectTABlayer
Selects the TAB layer on the screen. The layer number selected is the function code - 400, so TAB layer 1. selected with code 401. Note: To select a sub layer with a hotkey or with an input trigger configure the same key or pin to select all of it's parent layers and also the layer itself, so the parent layers and the sub layers will also be selected and the sub layer will always showup this way, no matter which parent layer was originally shown.

xfg6v697j

OK,le voltam maradva néhány verzióval,de most leszedtem a legfrissebet,és ott már tényleg benne van.

000000000

Svejk kérte nemrég ezt a funkciót, akkor került bele. :)