Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

svejk

Van itt nálam egy borzadalom 1,5kW-os Altivar58-as javításon.
 
Már működik, nagyobb motorral megy rendben, de kicsi, 100 W-os motorra azt mondja, hogy OPF, azaz nincs a motor nem jól van csatlakoztatva.
Hol a túróban lehet ezt az áramfigyelést kikapcsolni?
 
 

Bencze András

6. menü OPL no-ra állítandó.

svejk

S lőn!
Mit össze néztem már a doksit.
Köszönöm!
 

svejk

De azért jól megszívatott, javítás után a kis motorral, azt hittem valami  még nem jó, szétszedtem még egyszer.
 

Bencze András

Anno engem is szívatott.

Csuhás

Egy omron j7 frekiváltó mér valamilyen kimenő feszültséget és áramot. Hogyan számítható ezekből a motor felvett teljesítménye?

adamant

 
Egy kis infóra lenne szükségem hogy valakinek sikerált már egy Omron V1000 freki váltót rá hebregálni egy AC motorra??
 
és ha igen akkor hogyan?
 
vagy milyen frekiváltót lenne érdemes AC motor hajtására használni??  

mxjj54gxi

Pontosítanod kéne, hogy mit akarsz kérdezni, mert minden frekiváltót mindig AC  motorral használunk, szóval a kérdésedre ilyen formában igen a válasz.
De sejtésem szerint, te valami mást akarsz tudni, csak nem tom mit

jani300

Megfogtad :)
De úgy gondolom Ac szervómotort szeretett volna írni . Gondolom Te is sejted .
Érdekes lenne utána nézni a különbségnek az asszinkron és az állandómágnesű szinkron motor közti különbségnek a frekvencia váltós üzem szerint . Nekem még azt tanították hogy a szinkronmotor nem pörög fel kalickák nélkül .

Csuhás

Nem ha közvetlenül 50Hz forgó teret kapcsolsz rá. Viszont a frekiváltó szépen felfutó forgó térrel magával tudja ragadni a forgórészt.

jani300

Köszönöm !
 Valahogy így gondoltan én is .
Nem ide tartozik ,de sokat tudtam modernizálni az ismereteimen , azok alapján amik itt leíródnak .
Már nagyobb részét értem annak ami itt elhangzik .
Bocs de köszönetet kell mondjak azért a sok információért amit a neten sem lenne egyszerű összeszedni anélkül hogy az ember konkrétan tudná mit keres .  

ANTAL GÁBOR

Tudom hogy eretnekség és senkit nem is bíztatok de egyszer már leírtam ( igaz Svejktől ki is kaptam ) : szóval évekkel előbb egy Skoda körmöspólusú autógenerátor forgórészét Dc vel meggerjesztettem és egy 3 f trafó segítségével egy mezei frekiváltóról szépen felpörgettem . Ha az accelerációt és a decelerációt hosszúra vettem , szépen működött.( mint szinkronmotor) .   Ha túlterheletem akkor kiesett a szinkronból ( persze olyankor lekapcsoltam )  Nem volt semmi célom vele csak a játék.....

adamant

 
Igen picit pontatlanul fogalmaztam az lenne a lényeg hogy egy AC szervó motort kötnék rá csak egyszerűen pörgetni szeretném na és az lenne a kérdés hogy a V1000 képes erre a csoda dologra vagy erre speckóbb frekiváltó kell??


Csuhás