Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Frekvenciaváltó

Indította gaben, 2024 április 09, 16:06

Előző téma - Következő téma

000000000

Tegnap előtt egyik pillanatról a másikra elkezdett oL1 hibákat jelezni a frekiváltóm. Ha egy kicsit is jobban ráléptem a pedálra, rögtön felszaladt a kimenő áram 20A fölé, és leállt a hajtás. Az út sík volt, a kerék nem lett defektes, fogalmam sincs mitől csinálhatta. Óvatosan elmentem egy autósboltig, ahol vettem 2 db helyzetjelző izzó foglalatot. Kb. 20 percig állt a járgány, utána viszont semmi baja nem volt, ha egyből teljesen benyomtam a menetpedált, akkor sem tiltott le. Tegnap és ma sem jött elő a hiba, csak egy 500 m-es útszakaszon vacakolt, kb. 5x írt ki oL1 hibát.
Van valami tippetek, mi lehetett a gond? A DC busz feszültsége 300V felett volt stabilan, nem esett le gyorsításkor sem...

svejk

5x volt túlterhelés, azaz overload.

svejk


Bencze András

Motor túlterhelés, a hajtás kiszámolja a teljesítmény és fordulat függvényében a hőmérsékletet és szerinte a motor túlmelegedett.  
Kapcsold ki, ha nem félted a motort. Az L1-01, L1-02 nézd meg.

Pilot001

-
-
Üdv !
 
Segítségek kérnék...
 
3 fásisú freki váltó (4KW) elhagyta magát. Ha a fülem nem csal akkor a belső logikai tápnál van valami bibi mert hallani hogy "pattog". elindul leáll elindul leáll. Gondolom valami bekattant és letiltja terhelés miatt magát. Esetleg valaki valami javítós emberkét tud ajánlani ? Vagy saját magát ....
Köszi....
Skype : nagyakos
.

Pilot001

.
Tehát a kijelzőn sem van semmmi szóval motort sem lehet indítani "természetesen".

svejk

Írj egy típust magánban, vagy ide.

000000000

Azért nem értem ezt a túlterhelést, mert sík, aszfaltozott úton mentem, semmilyen extra terhelést nem kapott a motort. Azóta átmentünk 2 személlyel a felüljárón, mentünk homokos földúton is, de az oL1 hiba nem jött elő többet. Azért jó lenne tudni mi a fenéért bolondult meg a frekiváltó...

000000000

Mondjuk annyira nem "bolondult" meg a frekiváltó, mert a kimenő áram valóban  20A fölé szaladt, tehát jól "számolta" a túlterhelést. Előfordulhat, hogy rosszul mérné a kimenő áramot?

xfg6v697j

Széllőkés szemből?

Pilot001

 
Üdv !
 
Mondjuk azt hogy egy DINVERTER , De ráírva az van hogy ALSTOM. de ugyan az. 3 fázis be , 3 ki.  3 KW vagy 4 KW.  ( https://cnctar.hobbycnc.hu/VarsanyiPeter/Frekivaltok/DinVerter/D2LU6C03.PDF )

000000000

Nálunk nem volt akkor szeles idő, de amúgy is a belvárosban volt egy szűk utcában. Ott van a városi börtön, esetleg valami interferencia, az elektromos kerítéssel? :)

000000000

Próbáld meg újra azon az úton és ha előjön akkor tényleg elektromos zavar lehet arrafelé.

000000000

Lefestettem a motortartó vasat és a ventilátor burkolatot, így kicsit igényesebb.
http://cnctar.hobbycnc.hu/woodoopilot/IMI%20motor%20lefestve%20kicsiben.jpg" border=0>