Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

000000000

Sziasztok!
Új vagyok az oldalon. E400-1000 esztergához keresek S.O.S. Z54 cserekereket.Ha valaki tud segíteni, örök hála.

ybm4ifb

Szevasz
 
Ha nem találsz..akkor szoljál..nem gyári minöségben,de lefogazom..ha nincs más megoldás.

KoLa

Jók a meglátásaid , de nem húzza vissza ez a rendszer mert a patron zárásakor a patron felütközik a főorsóvégi hollandi anyára és egy illesztett kúposvégű "csövet" tolunk rá.
Van a menetes végű patron azt bele kell húzni a kúpos fészekbe annál igen - visszább húzza - ezért kezdik a cnc-k a munkát azzal hogy a végét felhúzzák!

KoLa

Ezt a gömbesztergálót úgy kell használni hogy alul egy csigakerék van aminek a tengelye ki van vezetve és egy tekerőben végződik ami egy belső (kíívülről nem látható)"T"nútos tárcsában végződik
a nútban van egy anya aminek a rögzítőcsavarjának a négyszög vége látható felül ennek a helyzetével állítható be a rádiusz amit követ és vele együtt a független szánszerkezet.

KoLa

Az Elektron által linkelt sokkal jobb az enyém túl van bonyolítva (vagy 2-szer használtam szinte új - eladó! ):)))

000000000

Az irány ára 320+ÁFA. Ennyit persze nem fog érte adni senki, én olyan 150 körül gondolom most.

KoLa

Pcsaba1-nek most így néz ki a főorsó jeladóm , cak egy rovátka van még rajta mig ki nem okosodok a témában !!!:))))http://cnctar.hobbycnc.hu/KoLa/Esztergag%e9pem+CNC/F%f5ors%f3%20jelad%f3%2001.jpg" border=0>

000000000

Mennyiért vállalod?

KoLa

Hát barátom én E 400-t akartam venni de ha ennyiért találtam volna 5 évvel ezelőtt megvettem volna - de lehet hogy akkor nem kezdek cnc építésbe - ki tudja!
Az E400-at mielőtt megveszed - elárulom néhány gyenge pontját ami az évek alatt kiderült  
Első - ki kell próbálni hogy az előtolás kikapcsol-e ha ütközőre fut!!!
Második - a főorsó fordulatát a felsőbb tartományba kell kapcsolni (főorsóház tetején azt a hosszabb kart fölfelé)ugyanis itt van egy konstrukciós hiba - egy gyűrű alakú fogaskerék belső kulcsnyílású csavarokkal van fölfogatva egy másikra - és a gond az hogy 1 fog egybeesik az imbuszcsavar besüllyesztésével pont felette van a fog 1-2 mm -re és ez a fog le szokott törni ami hallható visszatérő sebességi fokozattól függő kattogás
Harmadik - nincs több

fisrcxuk3

Te neked kellett volna  a cserekerék sorozatbol   az 54 -es a vaterán?

000000000

Igen nekem.Próbálkozok mindehol.

fisrcxuk3

Nekünk is van egy ilyen a krasznaja prolihoz, de sosem probálkoztam vele.

fisrcxuk3

mint irtam  nem szivesen bontanám meg  a sorazatot, ezért  inkább ajánlom stojkát.Nekem már fogazott ,ma is hozzá fordulnék segitségért.

fisrcxuk3

Ha már esztergálás , délpest környékén , 1600 hossz 60 -as átmérö  hidro henger végére kell menet .   A mi gépeink ehhez kicsik.Valaki?

KoLa

Nem nehéz kezelni és beállítani, csak egy kis logice kell hozzá és van rajta beosztás is, csak ugye elég ritkán van rá szükség!