Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Szalai György

Köszi. Akkor 53 fok környéke.
Le van ásva? Lehetne kevesebb? Menyi lehet a minimum?
Ha senki sem tudja, akkor nem is vagyok annyira ostoba?

ANTAL GÁBOR

Psoft esetében minusz 1.4 fok

000000000

Alacsony trapéz biztonsági drotháló is van....ez igy korrekt![#vigyor]

Szalai György

Sajnos a neten sem találtam konkrét választ.
Nincs, vagy rosszul kerestem.
Mindenki másképp csinálja, de az rajtam nem segít.
Az ért Neked is köszönöm, hogy foglalkoztál vele.

PSoft

Nahhh, most jelöltem törlésre...magamat.(41582-41583)
[#nyes]

jani300

Jó az úgy ...   Nem segítünk :)

Szalai György

De jó, hogy itt vagy. Te biztos tudod a tudományos választ.
Vagy legalább tudod hol találod.

PSoft

Jahhh!

A tetején meg...két sor tüskésdrót!
Ne hogy má' a szomszéd hozza vissza Őket![#nyes]

jani300

Nekem 3 deci szőlőből készült vörösbort javasolt esténként az új háziorvosom ... :)

Devecz Miklós


000000000

szabad cirkusz ...[#nyes]

PSoft

A bal oldali(piros) ötödik pontot szem előtt tartva...

Sorba szedve...
Nincs leásva. Nem tudom. Nem tudom.
Azt viszont...tudom.[#kacsint]

Ha a nagyított képen az első lábak alját nézed közvetlen a föld felett, láthatsz egy-egy pöttyöt a fán.
(csak elöl látod, de hátul a két lábon is van pötty)[#vigyor2]
Átfúrtam a lábakat, megint csak az AHS szabványban rögzített szögben.
A furaton keresztül ~1,5 m hosszú, 10-es köracél "nyársakat" ütöttem a földbe. Össze nem ér a végük, de az irány összetartó.

Dakota25

Ha a hintázó körmozgásából származó centripetális erő vízszintes összetevőjének pillanatnyi maximuma által a kitérésoldali alátámasztásra -mint karra- kifejtett forgatónyomaték meghaladja a szerkezet súlyából ugyanarra a karra kifejtett forgatónyomaték nagyságát az alátámasztás labilissá válik, gyorsulni kezd a kitérés irányába.
Ez az állapot -adott geometria mellett- függ a szerkezet tömegétől, a matematikai inga tömegétől, a szögsebességtől, a gravitációtól.
Szerintem nincs konkrét, mindig érvényes stabil szög. A paraméterek alapján adott esetre számolható.


fn47xk7ei

Pontosan megfoglmaztad. [#eljen]Valójában én sem értettem a kérdés miértjét. Gyakran használnak egyszerű függőleges oszlopokat beásva és számítások nélkül is jól működik. Amúgy ilyenkor szoktam példának felhozni, hogy a Wartburg autó is borulékony volt de én egyet sem borította fel viszont ha kellene akkor egy F1-es autót is könnyedén szándékosan a feje tetejére állítanék.