Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Dakota25

Ha tudsz az ebay-ről vásárolni, "dc motor speed controller" címszó alatt választhatsz Neked valót.
Gyanítom, nincs olcsóbb megoldás. 10A-es PWM 4000Ft környékén már van.

pvmyc6p5

Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget.
[#worship]
Igazából már azt sem értem,hogyha szét van égve ez-az,akkor egyáltalában miért működik mégis ?
Mert ezek ugye füsttel működnek :)

Csuhás

Azért működik mert maradt még benne füst, ahogy írod mostanában a potin át szivárog. Egy szó mint száz, jobban jársz ha valaki hozzáértővel megjavíttatod a mostani panelt vagy veszel egy másik pwm vezérlőt.

smalla

Sziasztok, valaki segítsen nekem megállapítani, hogy mi ez és mire jó, és hogyan. Egy Strigon MF1000 hajtóműházából való.
http://hobbycnc.bitz.hu/Strigon/IMG_20150529_175746.jpg" TARGET=_fnew>Izé

smalla

A következő kérdésem az lenne, hogy az olajszivattyú mitől megyen benne? Illetve mi okozza a nem működését ?

Kristály Árpád

Halihóóó Smala!
A felső váltókar fedelét ha levesed akkor az egyik tengelyen van egy kis excenter ami mozgat egy kis pumpát...mindig gong van vele mert egy golyó a lápszelep...
megoldás lehet egy külön kis motor fogaskerék szivattyúval...különben csepegtető olajazás van benne..??? szerintem nem ér sz...se
Árpád

Kristály Árpád


vadember

Az olajszivattyú állandóan megy benne. Egy bütykös tengely lökdös benne egy dugattyút. Ott van ahová az a dupla kanyaros cső csatlakozik ami az olajat szívja. Neked ebből elment az olaj és nem tudja fölkapni a szivattyú. Típushiba állandóan vissza fog térni. Nagyon rossz feltölteni én régebben egy nagy fecskendőbe szívtam olajat és egy mipolán csövet dugtam bele a szívócső aljába azon keresztül járatás közben lehet fölkapatni az olajat. Azután kell visszatekerni alulra a visszafolyás gátlót.
Először annyit csináltam vele, hogy a golyó fölé raktam egy rugót. Ez annyit segített, hogy 3-4 napig megtartotta az olajat. Tehát ha kell ha nem be kell indítani a gépet.
A végső megoldás az lett, hogy alulra csináltam egy olyan lábszelepet gumis szeleppel mint amit a kutaknál használnak.

vadember

Nem csepeg az az olaj ha jó a dugattyú, hanem folyik az olaj rendesen mind az öt vagy hat olajozó csövön.

smalla

Fogalmam sincs, mert nem láttam működni, de szerintem nem csepegtető, vékony rézcsövek mennek benne szanaszéjjel. De aztán lehet, hogy tévedek.

smalla


ANTAL GÁBOR

 Kristály Árpád fogaskerék szivattyút javasolt . Én is.. A linkelt perisztaltika csöve hamar tönkre fog menni.  Kopott fk szivattyú is megteszi.  Ha csak nagyot találsz akkor áttétellel csökkentheted a fordulatszámot. ( A korrekt megoldásnál a szivattyú siklócsapágyát tehermentesíteni illik )

smalla

Hát ha valakinek van elfekvőben fogaskerékszivattyúja, az ne kíméljen, valami kisebb méretű kellene. Köszi

Szalai György

Mi az "fk szivattyú" ?

Szalai György

Biztos kell oda sokszáz bar nyomás, ami értelmet adna a fogaskerék szivattyúnak?