Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Lézer

Indította gaben, 2025 február 03, 18:31

Előző téma - Következő téma

PSoft

Nézd át mégegyszer az "X" tengelyed hajtását.-Szinte biztos,hogy kottyanik valahol.
Vagy,...kóvályog(laza) a lencséd a tartóban.

c2nsu773m

Milyen szoftvert használsz?
Nem kűldtél ki mostanába a gépre CFG configurációs fájt?
Amúgy gratulálok törölted a gyári beállításokat!
Egy 2 napos beállítási procedúra áll előtted persze ha tudnád hogy mit is kell csinálnod!
Nincs valahol lementve az eredeti programod?

c2nsu773m

Kezdjük előről!
Milyen gép is ez?
Ha nincs kottyanás akkor a nyalábkonpenzáziós beállítások sérűltek.
Esetleg a telepítő prg újratelepítése is segíthet, ugyanis minden gyári géphez megcsinálják az adott mechanikához tartozó comfigurációs beállításokat.
Sajnos sokan nincsenek tisztába azzal hogy egy lézer vezérlő prg.-ban nem elég csak a motorlépéseket beállítani hanem itt minden eggyes sebeséghez tartozik agy túllengési beállítás, kezdő és végsebesség beállítás, idulási sebesség, lassulási távolság, réskompenzáció (ez az ami miatt nem fedi egymást a kép mivel az oda és vissza úton való megmunkállás nincs öszhangban).
És ezt meg kell csinálni 0-1000 ig 50-es lépékekben. Na ez nagyon sok idő!

000000000

Szia a gyari beallitasok megvannak.
A problema 100mm/s felett kezdodott.
Eloszor arra gondoltam ,hogy a kocsi csapagyak szorulhatnak,vagy a bordasszij lazult fel, a lencse lotyogesre is gondoltam,meg a tukrokere is,de ott minden ok.Arra gondolok,hogy az X  motor teljesitmenye nem megfelelo,vagy ott van a gubanc valahol...

000000000

A PHCAD nevu szoftwert..

000000000

 
Jól gondolod.
Vegyél vissza a sebességből, és rendbe jön.

000000000

Igen Daniba 100mm/s en nincs gond ahogy a mercis képen is látható . A masik topikban. A gond az ,hogy 500mm/s en is jónak kellene lennie mert gyárilag ez a megadott max sebessége . Kérdeztem a gyártót mi lenne a top amit a gép meg bírná azt mondtak olyan 900 körül . Nekem az is elébe lenne ,ha azt az 500-át tudna. De egyenlőre meg ok sem jöttek rá hol lehet a gubanc...

000000000

 
Általában alul vannak méretezve a hajtások. Ha, kicsit szorul, vagy bármi nem kerek, azonnal gond van. Idáig, amilyen, gyári, Kínai géppel találkoztam, mindegyiknél ki volt hegyezve a hajtás. Kis por, alacsony hőmérséklet, és már is gond van.  
Néhányat már át kellett építenem ez miatt.  
 

c2nsu773m

PHcad nevű prg. ban rajzolsz vagy ez működteti a lézert?

000000000

Mind kettotoknek igaza van.
Elég határ értékre vannak beállítva ezek a gépek és ha változnak a körülmények hozza kell igazítani mindent.

robokacsa

Tamás, én a gátervas kifejezésre semmit sem találok. lehet hogy a melegen, vagy a hidegen hengerelt laposvas valamelyike az?

c2nsu773m


D.Laci

"Gátervas" az négyzet keresztmetszetű acél. pl.:8x8, 12x12 stb. .

c2nsu773m

Azt hiszem a hidegen hengerelt az.

sasi

 
Húzott laposacélra gondolsz, ezek tűrése h11-es, és ha szállításkor nem görbültek, meglehetősen egyenesek is. Általában S245 és C45 anyagminőségben forgalmazzák.