Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

DC szervó motoros vezérlés

Indította gaben, 2025 február 03, 18:16

Előző téma - Következő téma

000000000

Elárulok Neked egy ravasz saját trükköt,
próbáld ki a következőt: Egy tengelykapcsolóval
kapcsold össze a két motort, és ellentétes
forgásirányként sorba kell villamosan őket
kötni. Adjál nekik 1-2 Ampert spéci  áramgenerátoros
tápegységből. Így eldöndtheted mérőpad nélkül
is, melyiknek jobb a nyomatékállandója.
Amelyik "leszakanderezi", tekeri a másikat,
annak jobb az M állandója.

000000000

Ja és az 1.5 Ohm egyébként soknak tűnik egy ekkora
motornál, ha a 33A igaz, akkor meg pláne!

svejk

De ha nem azonos névleges feszültségre készültek akkor ez nem sokat jelent...

HJózsi

AMPS .33   ....   ez üresjárái áramfelvétel is lehet, 0,33 A ...

bmejdz9nu

Jó az szkander tesz ötlet! Csak kellene két áramgenerátoros táp... de csak egy van... meg egy tengelykapcsoló... de megcsinálom... köszi!

000000000

Ebben tévedsz. Ugyanis pont ebben van a
minőségi különbség motor és motor között,
hiszen egészen más a gyártó, így a felhasznált
mágnesek, vasmagok is. És mivel az Sankyo D.
motorról szinte mindent tudunk a részletes
adatlapja alapján, így lesz összahasonlítási
alap. Mert az hogy erősebb, az relatív.
Ez a próba majd eldönti objektíven.
 
 A jó motor többek között
a mágneses viselkedéstől jó itt
kezdődik ugyanis.
.  

bmejdz9nu

Ez van... A SanyoDenki 1R.... de ennek nagyobb V/krmp-je... tehát arányos valahol.... 32V SD és ez 44V

000000000

Nem ketttőőőőőőő! Egy kell, pont ez a lényeg,
mert sorba kötve kell egy tápról a két motort
járatni, így tuti azonos az átfolyó áram!!
Ez benne az egyik ötlet!

bmejdz9nu

Megmértem: 0,2A az üresjárati...

000000000

Csináld meg és lehet, hogy megfogsz lepődni!:)

bmejdz9nu

Nade különböző belső ellenállás... különböző fesz esik rajta... P=U*I ??? Különböző... teljesítmény kap...

000000000

Elsőként elég szigetelő szalaggal is
összetekerni őket, ha nem adsz csak 1 Ampert,
vagy kevesebbet! Így nem kell t.kapcsolót
csinálni.:)

bmejdz9nu


000000000

A macska rúgja már meg, ne értetlenkedj, bocsi
de semmit nem értesz a mocikból, csináld,
az a lényeg. Majd később elmagyarázom, ha
kell.:)

bmejdz9nu

és hogy egy ekkora motor 200mV-ról szépen, totálisan(!) egyenletesen jár... én még 400mV alatt nem láttam ilyet!!!
Ez nem jelent semmit???