Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

DC szervó motoros vezérlés

Indította gaben, 2025 február 03, 18:16

Előző téma - Következő téma

dg8n4i8x

Na abból aztán jól meg kell majd nézni egyet, ha használt... Az engem is érdekelne...

eivmhrm04

Na ez engem is érdekel.Legalább 3-2.5m esek kellenánek

eivmhrm04


Rinaldo

Szia Péter,
Elismerésem a porvédelem kialakításához,nem okoskodni szeretnék de lehet hogy némi átfedés a takaró lapoknál javíthat a helyzeten azzal a kiegészítéssel amit Te is írsz (nyitási rész intenzívebb takarása)...
Más.Érdekes ötletadó lehet ebben a témakörben a pneumatikus cipzár hengerek megoldása.

bmejdz9nu

Az okoskodástól okososabbak leszünk!
Átfedés - nehezebb nyitás... akkor jó ez ha pont élével záródik... nem saját találmány... pl. a német ULI szervós gépe is ilyen...
A nyitási rés nem jelentős... lehet, hogy a képeken rosszabbnak néz ki a helyzet?
De ahhoz, hogy egy forgács berepüljön a tengelyre: Előtte lesz a Z- szerkezet - kanyart bevenni a forgácsnak utánna betalálni azon a kis lukon... és pont eltalálni a lineáris... amin persze még ott a szenylehuzó...

bmejdz9nu

Az okoskodástól okososabbak leszünk!
Átfedés - nehezebb nyitás... akkor jó ez ha pont élével záródik... nem saját találmány... pl. a német ULI szervós gépe is ilyen...
A nyitási rés nem jelentős... lehet, hogy a képeken rosszabbnak néz ki a helyzet?
De ahhoz, hogy egy forgács berepüljön a tengelyre: Előtte lesz a Z- szerkezet - kanyart bevenni a forgácsnak utánna betalálni azon a kis lukon... és pont eltalálni a lineáris... amin persze még ott a szenylehuzó...  
 
és milyen az a pneumatikus zipzár?

HJózsi


HJózsi

Dobnál  - na mostantól dráma az SG

bmejdz9nu

https://cnctar.hobbycnc.hu/VarsanyiPeter/CNC%20videok/Servo-s%20CNC%20videok/UHU_servo1.wmv" TARGET=_fnew>Videó 1   https://cnctar.hobbycnc.hu/VarsanyiPeter/CNC%20videok/Servo-s%20CNC%20videok/GeckoDrive_test.wmv" TARGET=_fnew>Video 2
 
De a "netes képtáramban" több más gépen is ez van...
 
 
https://cnctar.hobbycnc.hu/VarsanyiPeter/CNC%20gepek%20fotok/tailstock%2520upgrade.jpg" TARGET=_fnew>Egy pálda... itt is lehet látni, hogy a gumik nem zárodnak jól... de sajnos a Z- nem takarja... (nagy a kép azért nem teszem be)  DE JÓ!!!

HJózsi


3vv2btrhv

Szerintem ez Isel gyári hid !

bmejdz9nu

mert van az Iselnek ilyen takarási egysége... ne idegelj... mert akkor falnak megyek... mert tudod amit lehet inkább megveszek...

3vv2btrhv


3vv2btrhv


bmejdz9nu

nincs... linked? erre a termékre... mert én nem találtam...