Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

AC szervó motoros vezérlés

Indította gaben, 2025 február 03, 18:08

Előző téma - Következő téma

svejk

Délben megmacskásodott a hátam, fekve nyomtam volna telóról, mert ugye hama-hama akar az ember segíteni.
Aztán csak fel kellett kászálódnom az íróasztalhoz.

PSoft

Hát...nem egy kiállítási darab, az biztos. :)

svejk

Ez a kép hülye!
Ami itt szürke a valóságban az is inkább barna, a csapágyak tökéletesnek mondott használtak.

PSoft

No, az erre írt válaszom se ment el.
Most a "hibát" én magam okoztam, direkt...nem is küldtem el. [#nyes]

Szalai György

Nem úgy van-e?
Ha egy mágnes eltörik, akkor az már két mágnes. Két északi, két déli pólussal.
A forgórész póluskiosztása megváltozott, ez a motor már nem is motor.
Hiába lakkozod a törött mágnest.

000000000

Csak egy ötlet a hibákra:
-Az nem lehetségs, hogy ezt a szerencsétlen motort huzamosabb ideig túlterhelés érte a működése alatt, ezáltal felmelegedett annyira, hogy a szürke gyanta kitüremkedés, és a mágnesrepedés bekövetkezett? [#conf]
Ugyanis szakszerűen üzemeltetett motor esetén ilyen jelenségeket én még nem tapasztaltam.

TBS-TEAM

Mindent tulagyaltok. [#fejvakaras]
Gyári új állapotra nem hozható. [#eplus2]
Meg kell takarítani előkészíteni egy egyszerű hőálló spray vékonyan egyenletesen megfújni, ha kell csapágy csere és kész. Összerak. [#vigyor0]
A ráfordított töménytelen idő és energia meghaladja az új árát és semmivel sem lesz jobb.
( Műgyanta akkor vákuum, felszabályzás, centirozás mennyi is lesz összeadod [#nezze] ).
József

nyiszi

Gyurinak igaza van. Ha eltört a mágnes akkor már reménytelen.
Van nekem is kettő ilyen.
A póluspárok már soha nem fognak passzolni.
Ilyenkor a cetrifugális erő is rásegit arra, hogy forgás közben beleér az állórészbe.
És onnan van a sok törmelék.

designr

Repedt mágnessel szerintem is reménytelen.
Nagy feszültség van amúgy is ezekben az erős mágnesekben.
Én már jártam ugy hogy szétszedéskor, mikor kihúztam az állórészből az addig  jól működő forgórészt egyszerűen széttört, leugrott a vasmagról a mágnesburok.
Repedtet is próbáltam már ragasztani, de kár dolgozni vele nem lesz jó.beleér az állórészbe  eltörik idővel.
Ellenben nem kidobni ezeket, mert 3-4 gyártó azonos teljesítményű motorja annyira azonos hogy encodert helyesen átrakva tökéletes motort kapsz.

svejk

Lehet, az előéletük ismeretlen.

svejk

Egyébként ez a látvány fogadott tegnap szétszedéskor.
Két mágnes meg is van repedve, lehet onnan indult az egész?
Minden esetre meglehet hányatott sorsa volt szegény mocinak. :(

  

svejk

Délben megmacskásodott a hátam, fekve nyomtam volna telóról, mert ugye hama-hama akar az ember segíteni.
Aztán csak fel kellett kászálódnom az íróasztalhoz.

PSoft

Hát...nem egy kiállítási darab, az biztos. :)

svejk

Ez a kép hülye!
Ami itt szürke a valóságban az is inkább barna, a csapágyak tökéletesnek mondott használtak.

PSoft

No, az erre írt válaszom se ment el.
Most a "hibát" én magam okoztam, direkt...nem is küldtem el. [#nyes]