Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Vectric

Indította gaben, 2024 április 09, 16:51

Előző téma - Következő téma

43pbwjg8s

pontosan.
Sajnos nagyon gyéren csinálja a Depth Map-et és szinte kikövetkeztethetetlen, hogy hogyan tedd egymáshoz képest a sztereopárt. :(
 
De ha Te tudod jó ha elárulod. Inkább itt, hogy más is tanulhasson belőle.
 
 
Az a gnd, hogy a többi komolyabb Z depth generátor nem nylt üzleti szooftver, hanem csak imitt amott foglalkoznak vele srácok.
 
A focal lenght alapján számított mélységi térképhez pedig olyan jó minőségű kamera kellene hogy.... Mellette pedig érteni is annak a beálltásához. :(
Sajnos a fényképezés nálam elakadt az Automatic beállításnál, vagy a vagdalkozó, majd csak jó lesz valahogy tekergetéseknél. :(

43pbwjg8s

Elvileg nem csak a MAX megfelelő ehhez!
A MAYA is régen tudja a Z puffer megjelenítését. De tulajdonképpen minden Mental Ray-t használó renderernek tudnia kellene.
Meg is nézem az 5-ös PROE Wildfire-t, mert ott is Mental lett az egyik spéci render motor.
Hátha!

yt36cm40d

A Coreldrw-val csinaltam 3D-s kepet..igazabol csak probalgattam ,semmi komoly egy arc biztosan nagyobb munka vele ...
En nem bonyolodtam bele a 3D-s modellezesbe csak annyit akarok megtanulni amire epp szuksegem van :) Legyartani dolgokat.. :)

43pbwjg8s

CorelDraw-val 3D képet???
Mármint 3D leképzést... Vagy hogy is? Mit is?

000000000

szia
Az sajnos nem elég!
Ha egy komolyabb munkának neki foksz amit a sors ép neked szán ne jelentsen gondot az hogyis fogjak vagy meröl is fogjak neki!
mivel a cnc zés egy folyamatosan fejlödö teknologia ez legyen bármilyen része is a dolognak igy mindig tamulnod kel hogy azon a tudás szinten maradj ami neked megfelel!
"Jel: Jó pap holtig tanul"[#felkialtas][#nevetes1]

000000000

sziasztok urak!szoval nekem vannak ilyen "bmp-s képeim,és ha olyan egyszerű lenne mint ahogy gondoljátok,akkor már minden simán menne!!!kapirgáljatok még galambocskáim!:)))

43pbwjg8s

A Z depth kép csupán egy alap!
Csak ahoz jó, hogy adjon egy irányt ahhoz, hogy hogyan és merre kell kidolgozni a reliefet.
Ráadásul igen kontúrtalan lesz a dolog, igy ez után még sok meló van a dolgon.
Igazán szép reliefet nagyon sok szobrászkodással lehet készíteni ezekből. Ez csupán az alap megadásához jó.  
Ebben teljesen igazad van komám.
A szép kontúros munkák pedig vektorokból/vektorok segítségével készülnek szerintem. De ebben nem vagyok tapasztalt.
 
Én pl most ugy készítek valamit csak ugy magamnak, hogy az alapképet szépen étrajzolgattam, éles erős határozott kontúrokat rajzoltam bele, hogy jól átlásthassam a szobrászkodásnál. De pl a végén az apró dolgokat valószínűleg vektorokkal fogom megoldani. Persze ha majd odajutok.
 
Igazából én ugy gondolom, hogy minden eszközt érdemes és kell használni ahhoz, hogy valami igazán szép jöjjön ki a dologból.
 
Talán egyszer majd megtanulom.

000000000

az igazi,nivos,apro reszleteiben kidolgozott relief,és már ezt többször irtam,rengeteg idöt igénylő feladat,és nem kifizetödö,legfeljebb idömilliomosoknak,vagy ha nagyon megfizetik!:))))amugy a a minőségi scanner tekhnikát kell tanulmányozni,és az igazi kézműves munkákat gyakorolni,mert alapja az egésznek!:)))te nálad van mindenböl elég,csak folytonos idö hiányba szenvedsz!!!:))))[#vigyor2][#vigyor2]

43pbwjg8s

Ugyan már komám!
Ne dícsérj mert még egyetlen rendesen elkészített dolgot sem tudtamfelmutatni, igy lehet a látszat csal! :)
Ha sikerül egyszer valamit rendesen megcsinálni akkor majd megköszönöm a dícséretet!
A tábla viszont tényleg nagy segítség!
 
Az időhiány pedig valahogy hozzém van ragadva. Egyszerűen nem, tudom levetkőzni, pedig mostanában láthatod, hogy kényszerítem magam, hog yne ugráljak bele mindenbe ami érdekes, hanem ami olyan tegyem el későbbre.
De hát...
Ez van.
Most a gép lenne meg! Annak nagyon örülnék. Mert az hozná magával, hogy készítsek hozzá megfelelő kimunkálandó anyagot.

yt36cm40d

ES tudja valaki hogy hogyan hivjak pontosan az ilyen tipusu kepeket ?

000000000

ha a géped meglenne,és jol tudod hogy régota drukkolok érte,akkor fogsz még csak igazán belebolondulni ebbe az örűletbe!:)))

yt36cm40d


43pbwjg8s

Z depth néven keresd (ez a populárisabb megnevezés), esetleg Z puffer, vagy Z channel, ami a szakkifejezés rájuk.

43pbwjg8s

Pontosan Komám! :)
Alig várom hogy végre üssek vágjak már valamit egy géppel. Elvégre már másfél éve szonmorítalak itt benneteket nélküle.
Egyébkétn tényleg. Ha oda jutok, lesz mit csinálni. Termeljük az ötleteket már.

43pbwjg8s

Lekértem a free képet!
Ha megjön próbálom.