Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Vectric

Indította gaben, 2024 április 09, 16:51

Előző téma - Következő téma

z2a2u8wf

A gond hogy alapból J kódot használ.

%
:1248
N20G91G28X0Y0Z0
N30G40G17G80G49
N40T1M6
N50G90G54
N60G43Z20.000H1
N70G0X0.000Y0.000S16000M3
N80G0X-134.036Y-156.536Z6.000
N90G1Z-2.000F3000.0
N100G1X134.036F10000.0
N110Y156.536
N120X-134.036
N130Y-156.536
N140G0Z6.000
N150G0X-127.500Y-153.464
N160G1Z-2.000F3000.0
N170G02X-130.964Y-150.000I0.000J3.464F10000.0
N180G1Y150.000
N190G02X-127.500Y153.464I3.464J0.000
N200G1X127.500
N210G02X130.964Y150.000I0.000J-3.464
N220G1Y-150.000
N230G02X127.500Y-153.464I-3.464J0.000
N240G1X-127.500
N250G0Z6.000
N260G0X-131.642Y-154.142

happisusu

lehet neki ez tetszik :( , amugy ha gravirba generálod a pályát akkor a külsö sarok lessz íves. tessék választani [#nevetes1]

happisusu

Ezt inkább a Fusion 360 topikban kellene feltenned

happisusu

Ezt inkább a Fusion 360 topikban kellene feltenned

2am4nwzib

2 különböző Programozásal állunk szemben. Itt a példa egyszerű megoldása  .

    

z2a2u8wf

Ezt értem. De a rajz amik között mennie kellene és a sarkot kellene követnie nem értem miért halad ívesen?

2am4nwzib

Mert gravirba generáltad .

z2a2u8wf

Vcarve módban csinálom.  A lényeg hogy két négyzet között kellene neki egy 13 fokos késsel mennie úgy hogy mindenhol szögletes legyen. Nem értem miért generál ívet.

z2a2u8wf


000000000

"Vcarve módban csinálom"

Pont ezért marja úgy.

2am4nwzib

X közepén megy y-ban is... de ez nagobb.

  

z2a2u8wf

Akkor viszont hogyan kellene?
Nekem az kellene hogy mindenhol sarkos legyen.

2am4nwzib

Használd inkább Vectric Cut2D

2am4nwzib

Cut2D-ben készülni .

  

w0hgtwf3w

A gépet kíméli, akkor mikor már elkezd "kanyarodni" a maró fele már elhalad a sarokpontól.
Ennek következtében a sarkod így is jó lesz, de a gépnek nem kel egy hirtelen 90 fokot váltani.