Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

4uipkycd9

Hello, Írtam magán e-mailt az ajtóval kapcsoltan remélem kegaptad.

4uipkycd9

Helyesbítés:
Hello, Írtam magán e-mailt az ajtóval kapcsoltan remélem megkaptad.

jani300

Amint betölt a free .. megnézem :( Vacakol mostanában . Azt megkerestem , régebben is Te kérted .

sufnituning

Köszönöm a szakértő választ!
Csak gondoltam, van valami tüske vagy kúp amire ráfekszik a fékbetét, így nincs tokmány által okozott deformáció és ha egy fogásból megy akkor természetesen pontos. Van egy barátom, aki kuplungtárcsákat csinált megrendelésre,azt nem tudom, hogy autóé volt-e, de mikronokon belül volt megadva a tűrés.

nah5a9frh

A féktárcsák megfogása kör alakú mágnesasztallal történik(amit fog a mágnes.A nem fémes féktárcsákat vagy felcsavarozható segédkészülékbe  fogjuk ,vagy a mágnesasztal közepén  meglévő menettel rögzítjük.Az"agyazott" belső csapágyas féktárcsákat(Renault Peugeot)pedig csonktengellyel rögzítjük a mágnesasztalhoz és a saját csapágyán keresztül forgatva köszörüljük.Feltéve hogy jó a csapágy.  

svejk

Sose... amelyik egyszer elkezd ütni az már csak rosszabb lesz.

svejk

"...autósbolt által forgalmazott új tárcsák döntő többsége a szinte alig van benne a gyári tűrésbe..."
 
Ráadásul sok estben pár száz km és az első komolyabb fékezés után még jobban eldobják magukat. :(

nah5a9frh

Voltam egy raktárban ahol  futóműalkatrészeket tárolnak.A féktárcsákat beraklapozva legalább 8 raklap magasságban.Szerintetek az alsó féktárcsákra hány tonna jut?

nah5a9frh

Amiről elfeledkeztem:Míg ugyanúgy felpakolva (túlterhelve)elhozzák KÍNÁBÓL

zozo

OK, -azt gondoltam volna, hogy ahol mondjuk "vastagabb", ott jobban koptatja a betét.
No meg az is érdekes, a gyári eredeti betét a tárcsát eszi és nem ő maga fogy. Régebben pár betétet cseréltünk, mire a tárcsa megkopott.  
Eddig csak utángyártottal találkoztam, ami ennyire kemény lett volna.

Szedlay Pál

Irigylem, de nagyon a barátodat aki mikronon belüli tűrésre tud esztergálni!

PSoft

 
Csak annyit írt,hogy..." mikronokon belül volt megadva a tűrés.":)
 
Nem azt,hogy..."mikronon belüli tűrésre tud esztergálni!":))
 
 
 

000000000

E400 siklócsapágyas összerakás után a siklócsapágy feszítő gyűrű és a főorsó között beállítás után kihordja az olajat.  
 
Ez mitől lehet és hogyan kell orvosolni?

nah5a9frh

Az e 400 as bronzcsapágy felépítését nem ismerem ,nekem anno a tos sv 18 r nél az okozott ilyen problémát ha az összezárás mentesítő bakelit(minek nevezzelek)  hézagoló nem volt a helyén és rés keletkezett az olajnak ami olyan nagy mennyiségben szivárgott a tokmány felől ,hogy felgyülemlett a vissza folyó furatnál,túlért az olajvédő peremen és mindig átszivárgott.A bakelitet lapocskát le nyomtam a főorsóig a probléma megszűnt.  

000000000

Ennél én nem emlékszem ilyen elemre és a rajzokon sem látom. Majd csak ide téved egy E400-as hozzáértő is... Azért köszönöm! (: