Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

nah5a9frh

Bocs! Elszámoltam! 3 tengelyes a gép, de a vízszintes tengely két végén 1-1 korong van

fakukac


595852ar

Szia!
Vennék két párat, ha van még.

VighLajos

Igazad van Tamás!
Amikor elkezdik a gázkazánt, az autó fékrendszerét jobbítani, nekem is az égnek áll a szőr a hátamon...
Lehet, hogy azért, mert nem értek hozzá?
 

sufnituning

Nem sok az egy kicsit ? mármint a 0,02 század köszörülve? Nem értek a féktárcsákhoz, csak kérdezem.

000000000

Eltaláltad :)
A szomszédom is barkácsolt a Tavriára Lada Samara tárcsaféket előre! Gyárilag dobfékes.
A "Barkácsolt" fék felépítése erősebb lett mint a gyári... Minden alkatrész homokszórva,utána galvanizálva. Aki nem ismeri,esküszik hogy gyári.
Márpedig pár ezer autótípust minimum használnak az országban:) Persze van aki gányol,az balesetveszélyes!

000000000

Két század ütés jelentéktelen eltérés:)
Az még bőven belefér.

nvnshmpmn

Szia!
Van még, tudok adni két párat a sablonokból.

empé13

Szia Atti!
 
Ha még maradt, akkor én is szeretnék venni "egyet" (ami 2 darabból áll.)
 
Üdv: P.

nvnshmpmn

Szia!
Igen, van még.

empé13

Szia!
Írtam levelet.
P.

nah5a9frh

Megnyugtatlak,amit mi is esztergálunk az ütése jóval nagyobb mint 2 század Mitől is, hiszen egy felfogásból van esztergálva?A probléma abból adódik hogy muszáj valahol megfogni.A megfogás legtöbb esetben a belső központosító furaton történik.A tokmánypofa megfeszítése miatt a hátlap a legtöbb esetben "eldobja "magát ami kiengedéskor visrosszúg.Ez a hátlapon egy három pontos hullámot eredményez.Akkor látszik a legjobban mikor esztergálás után  felteszem a köszörűre és érintőlegesen megköszörülöm.A három tokmánypofa meghúzása és kirúgási deformációja rögtön látszik.Ez egyébként csak századokban mérhető ,de minden esetben tapasztalom.Próbaagyon visszamérve még esztergálva is bőven benne van a gyári tűrésbe ami nagyon furcsa, az átlag tárcsákon  a gyártó tárcsaátmérő fügvényében 3-5 században határozza meg +- irányba ami 6-10 század.Mondok még egy furcsát,az általam,és a legtöbb autósbolt által forgalmazott új tárcsák döntő többsége a szinte alig van benne a gyári tűrésbe.Még a drágább gyártók vagy gyári tárcsákkal is előfordul reklamáció.

jani300

Ezt így , együtt jó hogy leírtad ! Köszi !

000000000

Ahogy írtad a rallys hozzászólást, utána a nevedre nézve nekem a Katona Bilsein ugrott be  [#vigyor0]

zozo

Amúgyis azt a gyenge tizedet bőven "felszabályozza" a fékbetét, pár száz km után, hisz állandóan érintőlegesen találkozik a tárcsával.