Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

DC szervó motoros vezérlés

Indította gaben, 2025 február 03, 18:16

Előző téma - Következő téma

HJózsi


000000000

Ne viccelj Józsi, ott a helyed!:)

HJózsi

Rendben, akkor videót is viszek! :D

4um5b65d


HJózsi

Aztán hadd lássák a végeken is ... pl. Sopron ... ;) :D

000000000

Meg különben is tudod, aki a virágot illetve
a motor J-t szereti és érti, az rossz ember
nem lehet!:)[#awink]

HJózsi

[#eljen][#vigyor2][#vigyor3]

HJózsi

Ez ugye se nem a direkt-, se nem a szíjhajtásra példa ... :)  A motoron lényegében semmilyen terhelés nincs ...
 
Az mitől van (szinte minden próbán), hogy megálláskor nem elhanyagolható, lassú visszaforgatás látszik.
 
Motornál továbbra is használjunk inkább tehetetlenségi nyomatékot, a forgórész miatt ... ha persze egy macskát dobsz meg vele, akkor a beszélhetsz tömegről, mint a test tehetetlenségének mérőszámáról ... [#nyes]

x4rhew5r3

Különösen hosszabb menetek után jelentkezik ez a túlfutás. Az a gyanúm, hogy végig hibával követi a pályát, és az integrátor e-miatt folyamatosan töltődik. Aztán a végén az intergrátorban felgyülemlett látszólagos hiba miatt túlfut, és lassan áll vissza a végső pozícióba.
(Ezt akartam Péterrel kiméretni, de ... egységugrás)

000000000

Ezzel a videóval is adtál egy újabb pofont
magadnak. Hiszen a direkthajtás miatt
képzeljük csak el, amikor 5...10 mm-es
menetemelkedéssel ez a hajtás túllendül,
és szépen tizedeket "harap" a maró a munkadarabba,
azaz tulajdonképpen selejtet gyárt.
Na ennyit a pontosság érvelésedről, és az ostoba
tehetetlen, lomha, ráaádásul feleslegesen
nagy teljesítményű motorválasztásodról.
De tudod már annyiszor írtam: a J az egyik
legnagyobb úr a CNC technikában, és aki
nem érti, nem tiszteli, az sajna akkor olyan
direkt tévutakon jár, mint Te!:)
A bajodat (nagy J-jű motorok) még tetézi, hogy
primitív logikájú az A300-ad, ugyanis normálisabb
szervóban sebesség hurok is létezik. Nálad ez
zéró!:)) Ettől is van ilyen nagy utókorrekció.
De jó ez Neked, légy rá büszke.:)

Szalai György

Nyomatéktartó fordulatszám szabályzásra, pozicionálási igény nélkül, kiváló lehet.
Épp van egy érdeklődő a Segítség, béna vagyok!!!  #4704-ben.

bmejdz9nu

"Nyomatéktartó fordulatszám szabályzásra, pozicionálási igény nélkül, kiváló lehet."
:::::::::::::
 
Álmodjál tovább egy ilyen motorról...
 
No comment :)

x4rhew5r3

Azért nem olyan gáz, hangolással lehet hozni rajta...

bmejdz9nu

...majd 2 éves videó (volt:) egy beta tesztről... Valakinek csináltam... Igen...

Szalai György

Álmodtam róla, de már felriadtam.
Nem a motorra, hanem talán a vezérlőre lenne igény odaát. Ezt a hírt próbáltam áthozni, de úgy látszik nem jól tettem.
Ha pozícióra tengelyterhelés nélkül is túlfut, (ami jól látszik a videón) akkor sebességszervónak tökéletes lehet. Gondoltam én. Bocsánat érte.