Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Alkatrészek beszerzése és szolgáltatások igénybevétele

Indította gaben, 2024 április 09, 16:47

Előző téma - Következő téma

pa0n9mw

Üdv
Ha jól mértem 15-20 század az ütése.
Talán még van remény hogy nem megy a minimum alá.
A minimuméretet nem tudom, de megvan az adat.
 
 
végyé

ztti28t3n

Igen, én is láttam már... Mosolyogtam is. Aztán így, mosolyogva dobtam ki a szemétbe.

keri

Milyen motor?
MZ esetén még lehet szabályozni, de a modern motorokon általában mire szabályozni kell addigra már olyan vékony, hogy kényelmesen lehet vele parizert szeletelni, vagyis jóval a megengedett vastagság alá kerül.
 
A másik probléma, hogy amikor felteszed a kerékre, akkor fogja elhúzni a tárcsát és hullámos lesz.
Ezért szeretik manapság az úszó tárcsát.
 
Akit ajánlok, de elég régi adatok, nem tudom mennyire aktuális:
- Szőke Károly, féktárcsakészítő, Budapest, Mogyoródi út Tel.: 1/221-2583
 
Elég sok ismerősöm csináltatott féktárcsát már nála és semmi negatívumot nem hallottam, viszont jóval olcsóbb mint a gyári.
Pályamotorokon is használják a termékeit, tehát kemény tesztek vannak róla.

keri

Láttam már mindegyik változatot. A legjobb az amikor köszörülik a végén. Hogy közben hogy munkálják meg az szerintem a mester lehetőségein múlik.

keri

Tudtommal nem kéreg edzett egyik sem.
Érdekes is lenne amikor egy erős fékezés után kilágyulna :D mert ugye ismerős a kép amikor halvány vörösen izzik a tárcsa?
Ha izzást nem is de a legutolsó fekete lilás elszíneződést még az MZ is produkálja egy keményebb menet után.
Még csak nem is túl kemény. Sima HSS fúró jól viszi.

keri

Pontosan! Általában 4mm az alsó határa a féktárcsáknak és alapból nem is sokkal vastagabbak egy modern motoron.

keri

Nézd meg a Szőkénél, ha jól emlékszem haver 40 valamennyiért vett egy pár tárcsát FZR-re, igaz nem mostanában.

pa0n9mw

Üdv
yamaha xv250, 95 ös tehát nem egy mai sportmotor.
A tárcsaméret most a kopott részen olyan 4.8 mm a minimum a könyv szerint 4.5 mm, talán belefér.
 
végyé

keri

Akkor van esély....egész fiatal motor :D
Nekem 82-es a legfiatalabb motorom :)

ukcge40u

Mire az tényleg sima lesz, eltűnik ott még pár tized.
És akkor már csak 1-2 tizedre vagy a kukától.
Néha nem értem, hogy emberek milyen könnyelműen bánnak a sorsukkal...
Én tudom, én kétszer éltem át a halálomat motoron, egy éven belül..., nem kívánom senkinek..

Révész Richárd

Ne ujat vegyél.De még az sem kerül annyiba,100 bontó létezeki és jó áron dolgoznak.

pa0n9mw

OK, de semmi biztositék arra hogy az nem fog ütni
Na de szerintem menjünk át vele pl. az esztergályozás topicba.
 
végyé

7tcpyx65d


000000000

Sziasztok!
Saját motoromon már szabályoztam féktárcsát (hátsót)gsxr600 2002'.Esztergán készitettem hozzá egy befogó szerszámot régi autó féktércsából és arra csavaroztam fel.Igy esztergában egyszerre mind 2 oldalát lassú előtolással felsimitottam.

svejk

Gondoltam átjövök ide mert ez igazából talán ide való téma, tehát:
 
Egy fórumtársunk szeretne több E240-es mocit behozatni, aki szeretne csatlakozni, az kérem jelezze.  
Az ár még változatlan, 9,6 Euró ezért egy hobby körökben jól bevált, használható DC motort kapunk, két db. új tartalékcsapággyal.  
Sajnos a motorok állapota általában erősen használt, de egy kis tisztítás és a tartalékcsapágyak behelyezése szinte újjávarázsolja.  
(kefe és kommutátor gond nem szokott lenni)
 
De hangsúlyozom hogy a motoron NINCS encoder, ezt mindenkinek magának kell megoldania.  
 
Közben kiderült az "újoncok" nem nagyon ismerik ezt a mocit, ezért  
http://cnctar.hobbycnc.hu/Svejk/ElectroCraft/electrocraft%20E240.pdf" TARGET=_fnew>ide felraktam az adatlapját, a pirossal bekeretezett rész tartozik rá.
 
Azt  hiszem ezzel a szervogyártók és forgalmazók forgalmát is fellendítjük :)))))