Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Alkatrészek beszerzése és szolgáltatások igénybevétele

Indította gaben, 2024 április 09, 16:47

Előző téma - Következő téma

svejk

Bocsi, elnéztem!
Atti19 fogja majd a LIDL-st kipróbálni, remélem. :)

knifemaster

Estét,
emlékeim szerint volt valaki Győrből,aki vízvágással foglalkozott.
Rémlik valakinek valami? Vagy én emlékszem már rosszul?

knifemaster

Arra még emlékszem,hogy svejk meg még pár ember kérdezősködött a vágás minőségéről.

88nwcf22d

Győr mellet van ez: http://www.ferenczifemipar.hu/" TARGET=_fnew>Ferenczi fémipar
 
Én egyszer akartam velük vágatni de én kicsit sokalltam az árat.Ez nem azt jelenti hogy sok is :D

knifemaster

Ja,hogy az Écsiek.Igen,kicsit drágák.
Akkor keresek tovább,valahol az egyetemen,vagy  környékén van valaki aki vízzel vág.
Köszi a segítséget.
 

svejk

Győrben lézerrel vágott egy srác, átlagos minőségben.
Vízzel Fehérváron(Inotán?) vág a Pmax.

000000000

Olaj.
Egyik ismerősöm az orsószekrény tetejét szilikonnal tömítette, orrán-száján dőlt egy idő után az olaj.

nvnshmpmn

Én is, de vagy a pirosat, vagy a feketét használom. Egyébként oda talán jobb is lenne egy papírból kivágott tömítés, szilikon nélkül.

svejk

No az akkor nem szilikon volt.  
Érdekes lenne ha az FBS-t oldaná az olaj.
Persze lehet olajos felületre kente, de akkor sem dől, esetleg szivárog.

keri

Azért ez nem jellemző, motorblokkot szoktunk tömíteni szilikongumival. De olyan szinten hogy akár szaniter szilikon is megteszi.
Persze van direkt ehhez való cuccom, azzal sokkal könnyebb dolgozni.
A benzint viszont nem bírják, azzal szépen le lehet szedni a már rászáradt szilót is.
 
Persze nem oldja, de megszünteti a tapadását.
 
Máskülönben nagynyomású mosó...1 húzással letakarít minden szilikon nyomot :)

keri

Ha sík a felület akkor jó a papír, de macerásabb mint a sziló.

Rabb Ferenc

A "mezei" szilikonpaszták általában nem olajállóak. Még kevésbé bírják a benzint és a különféle hígítókat. Idővel megrepedeznek, szétmorzsolódnak.
 
Vannak kimondottan olajos helyek tömítésére gyártott olajálló szilikonok. Azok jók pl motor olajteknő stb tömítésére. Akár önállóan, akár papírral együtt.

mxjj54gxi

Ezzel a gyurmával (illetve ilyen fajta, de szürke, vasra valóval) még a szerszámgépek öntvény töréseit, hibáit is ki lehet javítani!
Tavaly a szerszámköszörűgépet kezdtem felújítani.
Egy 5x5 centis darabon a kö kitörte az öntvényt, mert ott csak kb 2mm vastagra sikerült kiönteni.
Begyúrtam egy ilyen rudat, és szépen rágyurmáztam a lukra, a széleken hátulra is került, felnyalva az öntvény belső felére.
Kívül szépen nagyjából elsimogattam.
Fél óra múlva egy fúrógépbe fogott csapos kővel kívül szépen lecsiszoltam a megfelelő homorú íves formára a felületet.
Festés után meg sem lehet mondani róla, hogy pótlás. Kőkemény lett, és nem bírtam kitörni a felületből.
Persze előtte hidegzsíroldós fürdést vett az öntvényház!

keri

Igazad van, de ha nem nagy részt kell kitölteni, akkor működik.
Hozzáteszem, hogy csak váltódeklit szoktam nem spéci szilikonnal tömíteni és igazából olyan a felület, hogy ha nem teszek oda semmit akkor is legfeljebb kikúszik az olaj, illetve a leválló szilikon darabok nem okoznak semmi gondot.
 
4T motor blokkot TILOS ilyennel összerakni, csak spéci odavalóval és azt is csak körültekintően, mert javítottam már eldugult olajozású motort gánymester után.

000000000

A fogaskereket rugobol és nem kell hökezelni.
Vagy C45 böl hökezelése 800fokon vibe hütve nem olajba és kétsze kel megeresztni szürke szinre.