Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Brushless marómotor

Indította gaben, 2024 április 09, 16:45

Előző téma - Következő téma

svejk

Ez sirály nagyon!
Az 1/8"-os csapágy (belső méret) miből való?
Bontott winyó? Vagy újak?
A BL motor tengelye is 3.175 mm-es?

svejk

Ezt még tudod kombinálni a felületkövetőddel is?
Ua. a menet?

3vv2btrhv

ZSENIÁLIS !!  
Megint egy termék ami több reklámot érdemelne .

bmejdz9nu

Látod, látod elő akartalak csalni az "odudból"... :) Itt a lehetőség ... Most Tibor sem vigyázz ránk :)
 
Na milyen jó lett "zeros" megoldás... :) azaz szerszám a csapágyban dolog...
Más kialakításra gondoltam, ahogy mondtad... hogyan van a csapágy előfeszítés "stabilizálva" ? A középső "valami" az? az mi?
 
Hát igen... egyértelműen látszik a világban ahogy a HF motor piac át fog alakulni...  
Azaz a nagyfordulatú asszinkron motorok mennek ki a "divatból" úgy jönnek a BL-ek "divatba"...
Nem kell drága 1KHz-es frekiváltó... olcsóbb a kialakítás... tehát lassan beigazolódni látszik az egy évvel ezelőtti elképzelés...  
 
Nagyfordulatú, pontos körfutású gravír/maró fortunára (sajnos?:)nincs is más megoldás kilátásba... (30krpm felett...) Pedíg kell !

Motoros

A  csapágy belső mérete, és a motor tengely is 3.175mm, a csapágyak újak..lehet ilyet kapni (V.P.) A kuplungba passzosan megy a maró is meg a tengelyvég is, a marót az oldalsó furaton keresztűl imbuszcsavarral lehet rögzíteni csere esetén.  
Ami megoldandó. a motor max fordulaton melegszik, a saját hűtése a furatokon keresztűl kevés ezért valami rásegítő ventilátor kellene.  
Eleinte azt hittem hogy a csapágyak melegszenek, de nem hanem a motor..és ezt a hőt közvetíti a sárgaréz csapágyház.
Szóval lényegileg ez a megoldás már nagy fordulatra nekem megoldást jelent.

Motoros

A felületkövetővel tényleg ezt is össze kellene hozni. Ez még hátra van.

Motoros

Na Te is csak azért merted felhozni a topikot mert tudod: Tibor45 egy darab se.
 
A csapágy feszítést a hollandival lehet megadni, ez szinte nulla kell hogy legyen.  
A középső kék az csak egy távtartó műanyagból.
 
Igen a BL motorról a jóslatod sztem helyes.

Motoros

Kösz! Azért ennek még a gyakorlatban is bizonyítani kéne, bár ez az egyenlet nem túl sok ismeretlenes. Ha a csapágy esetleg nem OK akkor ott a kerámia illetve a kompozit vagy mi a csoda csapágy. lsd: lentebb


bmejdz9nu

Az a műanyag lehetne egy törött szerszám gyűrűje is ?

bmejdz9nu

[#felkialtas] Ebben ugyebár az a jó... azaz ez  egy "zerós megoldás" !!!  
 
===== A SZERSZÁM ÜTÉS PONTOSSÁGA = A CSAPÁGY PONTOSSÁGÁVAL... ! =====  
 
Kevés (vagy semmi?) "külső tényezős" hibalehetőség...

Motoros


000000000

Motoros,ez zseniális,melyik motor ez?
AC 16/25/4 ?

Motoros

Kösz! ACn 16/7/4-es a motor

crgs7u9wg

elnezest offtopic -ert ez sem nem bl sem nem cnc, csak egy egyszeru kezi panelfuro megvezetovel, viszont jol szemlelteti a zeros megoldast:
 
http://kepfeltoltes.hu/080216/furo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" border=0>