Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Segítség, béna vagyok!

Indította gaben, 2024 április 09, 15:35

Előző téma - Következő téma

Arany János

Nagyon köszönöm Gyuri!
Tehát az én esetemben a táp és az IC (L298) a döntő.
Egyenlőre figyelmen kívül hagyva az egyéb igényeket!
Ha sikerülne összeraknom egyhttp://pminmo.com/toshiba-6560" TARGET=_fnew>Ilyen vezérlőt, akkor a nagyobb áram miatt erősebb motort tudnék müködtetni!
Helytálló lehet ez a következtetés?

43pbwjg8s

mondom, hogy szivesen tanulnék Tőled! Mindig a legegyszerűbb....[#eljen][#worship][#taps]

e3h0cv4ph

Sziasztok!
Fogazott szíj hajtásról hol találok infót?
Melyik topic foglalkozott vele?
Fogszámítás és a fogak alkja érdekelne, meg a szabványosított profilok.
Kössz:TT

designr


e3h0cv4ph

Szia.
M98 -al megtudod csinálni! Ez egy szubrutin hívó funkciókód.
Pl:
O0001 (FŐPROGRAM)
G00 G90 G43
stb..
M98 P0002 L11
M30
 
O0002 (ALPROGRAM)
(egyéb kód)
M99
 
 
P-vel adod meg a meghívandó alprogram számát
L-el pedig, hogy hányszor hajtsa végre
És ahogy vakeger is írta az alprogram végére írd az elforgatást, amit inkrementálisan adj meg (azaz G91-et programozz előtte, majd állítsd vissza).
Üdv:TT

000000000

A Powerbelt oldalán megtalálod.

e3h0cv4ph

Köszi!  
Ez valamennyire használható, de legtöbb helyen a szíj profilját (fogalakját) adják meg, nekem pedig a kerék fogprofilja érdekelne (mert le kéne gyártani), és ha jol gondolom a kettő nem tökéletesen ugyanaz (mármint, hogy a kerék és a szíj profilja). Vagy vehetem egyformának, úgyis torzul annyit?

e3h0cv4ph

Például azt vettem észre, hogy ahogyan beleteszem a szíjjat a keréken lévő fogárokba a szíj figai nem érnek le a fogárok aljára, tehát a két profil nem teljesen lehet ugyanaz, nem beszélve a görbületi torzulásról is.  
Vagy ennyire ne menjek bele?

43pbwjg8s

Én nem nagyon foglalkoztam még a szíjjhajtással, de a bordás kötéseknél nenm lenne szerencsés ha a fog(borda)árok alján és nem a fog(borda)oldalon feküdne fel a csatalkozó fog(borda).
 
Persze lehet itt másképpen van a dolog a szíjjak rugalmas anyaga miatt.. ha igy van elnézést a kotyogásomért!

e3h0cv4ph

Persze, ez jogos ezzel egyet is értek, (mármint, hogy nem ér hozzá).
A kérdés csak az hogy mennyire nem ér hozzá, tehát, hogy a kerékfog profilja mennyire tér el a szíj fogprofiljától.

43pbwjg8s

Azt hiszem erre majd azok válaszolnak akik értenek a dologhoz.
De valahol a Tech-con oldalán van hivatkozás a szabványos szíjjakra és kerekekre. Anno én is letöltöttem.
Érdemes szétnézni.
 
Nézd csak!:
 
http://www.chiaravalli.hu/CHIARAVALLI/fogazott%20szijak%20es%20szijtarcsak.html" TARGET=_fnew>Fogazott szíjjak és tárcsák

7ygee2vaw

Sziasztok
Elképzelhető,egy H2-es vezérlő esetében,hogy 2 végfok is leégjen ha csak egy tengelyt terhelek túl?Bemeneti fesz 30VDC 6,3A-al biztosítva.Volt valakinek hasonló tapasztalata?Előre is köszi a segítséget.  

7ygee2vaw

Attól talán nem éghetett le,hogy a motor forgott vagy sem.Igazából nem értettem miért történt.A tengelyeket egyesével megmozdítottam majd az utolsó(z)tengelynél füst és csend burkolta a vezérlő dobozt.. Valami nem volt ok.De ha a motorokat jól kötöttem mit rontottam el?

000000000

Nem volt véletlenül keresztbe kötve? (Két tengely 1-1 kimenete egymással felcserélve)?

000000000

Sziasztok!
 
Hegesztési varratot sikerült már valakinek marnia illetve HSS fűrésztárcsával megmunkálnia?  
 
Kopott alkatrészt feltöltenénk és köszörűlésre nincs lehetőségünk....
 
András