Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, kérlek olvasd el:

A régi fórumról áthozott hozzászólásoknál a felhasználó neve adatvédelmi megfontolásokból véletlenszerűen generált értékekre lett  lecserélve. Ez akkor tud a valódi értékre visszaállni, ha az adott felhasználó a régi fórumon nyilatkozik, hogy beleegyezik az adatainak az új fórumra továbbításához, majd ezután itt a régi felhasználónevével és email címével regisztrál.
8~20 óra között, 1~30 percen belül megtörténik a jóváhagyás, 30 percenként ellenőrizd email fiókodat (SPAM-ot is) mindenképp kapsz mail-t, a sikeres regisztrácioról, vagy a hibáról és, hogy mi a teendőd.
Nézd meg  "A régi fórumról, az új fórumra költözés útmutatót."
A régi fórumon használt email címmel de más felhasználói azonosítóval érkező regisztrációs kérelmek törlésre kerűlnek.

Main Menu

Alkatrészek beszerzése és szolgáltatások igénybevétele

Indította gaben, 2024 április 09, 16:47

Előző téma - Következő téma

Révész Richárd

Azért gondoltam, mert auto iparinak hívja
Van szilikon is, bár adatlapon nem látom, hogy olajálló lenne.

svejk

Autóipar...ma már inkább gagyiipar. :(

Épp azért keresek normális vezetéket, mert sajnos hitványakat használnak gyárilag.

Valami PUR szigetelés lenne talán a legalkalmasabb.

Révész Richárd


TBS-TEAM

József

svejk

Köszönöm neked is!
Érdekes, a PUR-t magasabb hőfoktűrésűnek gondoltam.

Csuhás

Egy fura hibalehetőséget azért elmesélek. Egy időben Landival autóztam, amit angol betegnek szoktak csúfolni, amire rá is szolgál. Szóval itt a befecskendezők a hengerfejben olajtérben vannak. A vezeték viszont kapillárisként viselkedik, így évek alatt a vezérlő elektronika megtelik motorolajjal. Amikor először láttam ilyent, igen csak elcsodálkoztam mit keres az elektronikában fél liter motor olaj. Szóval fura dolgokat tud egy vezeték a motorban.

svejk

Megpróbálkozok ezzel, bár nem is sejtem milyen az a térhálós poliolefin-kopolimer érszigetelés. [#nemtudom]

Minden esetre eddig még sem a Linzi kft-ben sem a Helukábelben nem csalódtam.

svejk

CNC gépnél találkoztam ilyennel ahol a kábel egyik vége 0,5-1 bar-os tulnyomás alatt van. (revolverfej)

Nem lehet hogy esetedben is inkább a nyomáskülönbség okozta a jelenséget.

svejk

Akkus fúrógéphez a normál tokmány helyett keresek olyan befogót amibe rögtön illeszkednek az 1/4"-os bitek, egyéb szerszámok.
A gép kihajtó tengelye 1/2"-os menet.

Láttatok már ilyet valahol?

Révész Richárd

Régen ha levetted a tokmányt akkor pont 1/4"-os bitbefogó volt a tengely belsejében. Adtak hozzá egy kis menetes kupakot gumigyűrűvel, az rögzítette a bitet


svejk

Amik kezem ugyében vannak azokban egy balmenetes csavar van, hogy visszafelé forgatva ne tekeredjen le a tokmány.
A Dewaltnak és a Milwaukinek is van rögtön bitfej kimenetű gépe de azok mind ütvecsavarozóak, az nekem nem jó.

Barna Tamás

Szia István !

Neked még nincs ilyen lidl-ös hütymüttyöd (6000 ft)?
Ez egyébként van már 190 Nm-es ütvecsavarozóban is ez 15-20 ezer.

  

Sárik Vilmos

A Milwaukee-nak van olyan levehető tokmányú fúrója, ahol a tokmány alatt bit befogó van. FPDX néven keresd....

NagyZé

Egy Danfoss frekiváltóban elszállt a P549C0101 típusú IGBT. A kereső, hogy úgy mondjam eléggé alternatív beszerzési lehetőségeket ad. Számomra a legismertebb az Ali. Tudna valaki komolyabb beszrzési forrást ajánlani?