Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

keri

Biztos felfújható [#hawaii]

jani300

[#ejnye1][#csodalk][#integet2]

6rk75uezn

Igen,nagyon hasonló,lehetsésges hogy tényleg valami kis db számú gyártásról van szó és nincs is jegyezve sehol.
Átnéztem én is az oldalt,az összes oszták és német gépet megnéztem de nem találtam,én elgondolásom az hogy csak is osztrák vagy német gép lehet.

keri

Most mér, szerintem a hét poénja a felfújható CNC :D
De persze egy másik poén viszi a prímet, de az a múlthéten történt.
MZ kuplung morsekúpja leforgott. A sok idióta meg adta a tanácsot, hogy szavazza fel, meg hegessze oda. Valaki meg benyőgi, hogy "aztán meg ha le akarja szedni akkor tátott szájjal rohangálhat a f@sz erdőben" Azóta ez is elterjedt szólás lett motoros körökben :)

keri


jani300

Ha nagyon muszáj lenne nem lenne álmatlan éjszakám a toldás miatt ,nekem sem .
Fényképet azért ide nem mernék róla feltenni .

keri

Azért ez a toldás jó ötlet. A szegnyereg nekem is durván lerövidíti a munkateret, ezért állandóan le és fel kell szerelnem, így meg simán félre tolom. Esetek többségében úgy is csak azért kell hogy a hosszú anyag ne essen ki a tokmányból.

jani300

Biciklipedált ,berúgókart ,lendkereket "szokták" hegeszteni . Már úgy vagyok vele ,hogy nem muszáj nekem mindenért szólni . Hajrá ! Még akár sikerülhet is :)

54ip3ywec

Nem gyári a toldás,de precízen megvan munkálva,igy nagyon hasznos .A gép ágy vége lelett marva,hozzá lett csavarozva a toldás. Ritkán kell hosszú anyagra , de megvan a lehetőség. Ilyen kis gépeknél lehetne plussz opció a szerelhető toldás.
De azért nem fogom szabadalmaztatni [#nevetes1][#nevetes1]

6rk75uezn

Etz 250-esem volt,azon forgott meg örökké a kuplunk kúpja.
Hegesztés soha nem jöhetett szóba,az már durva kategória,volt aki azt ajánlotta hogy a kuplunhot melegitsem (ne durván,a főtengelyt meg hűtsem le halonnal),mert ez nekik bevált,én meg haver kitaláltuk hogy kell oda még plusszba egy ékpálya,tehát kuplung kosárba ékpálya,főtengelybe meg forat és csapágygolyó bele,utánna az életbe soha nem serget meg pedig 250-es helyett 330 köbcentis volt túlméretes trabi dugóval. :)

jani300

Látszik hogy jól van elkészítve . Lehetne akár gyári is :) Csak kíváncsi voltam . [#integet2]

vjanos

Rossz hírem van, https://littlemachineshop.com/products/product_view.php?ProductID=1928&category=1070498684" TARGET=_fnew>már feltalálták :)
 
@Keri, talán a te gépedhez passzolna is?

jani300

A melegítés és hűtés se rossz ötlet . De lehet azt se kell többé levenni .

6rk75uezn

Elképzelhető,bár úgy ahogy feltették le is kell hogy jöljön.

keri

Ékpálya még hagyján mert gyáriban is van olyan.
De alapvetően össze kell csiszolni pasztával, ha nem cuppan össze a felület valami sérülés miatt és megtépni ami belefér. (90Nm)
A melegítés is ezt a szorító erőt növeli amikor kihűl, de alapvetően nem indokolt.