Hírek:

Fontos tudnivalók a migrációval kapcsolatban, Kérlek nézd meg a Régi fórumról új fórumra való költözés

Main Menu

Esztergálás

Indította gaben, 2024 április 09, 16:02

Előző téma - Következő téma

4um5b65d

Igen, már tegnap este is jó volt... :)

KoLa

A ciki válasz !A 'piktorok' színező pasztája + olaj + filc! bármelyik festékboltban!

KoLa

Én meg azt írtam be hogy Kola cnc és az első oldal végig az volt[#nevetes1]

mxjj54gxi

Próbáltad már sima temperával?

4um5b65d

Megint egy újabb turningolás.
 
http://turning.fw.hu/t041-t050-----/t046.jpg" border=0>
http://turning.fw.hu/t046.html" TARGET=_fnew>ITT...

Vetesi75

Köszönjük!
Laslie! A poliamid gyűrűket méregeted még?

000000000

Gratulálok a bemutatókhoz, nagyon tetszenek, különösen a szép, gondosan készített képek. Csak így tovább!

wcsxp0uxa

Csak a cégérre vigyázz !

000000000

Köszi a választ, de mi az a "piktorok" színező pasztája........ (az nem vizs alapú festékhez kell? vagy van olajfestékhez használható is)? és milyen olaj (motorolaj)? és filccel kell felvinni?
Bocsi hogy nem értem, de ami egy profinak mindennapos, az egy kezdőnek totál kínai lehet.

000000000

Azzal még nem próbáltam, de úgy gondoltam az olajos felület miatt nem maradna meg rajta.

nvnshmpmn

Zuhanykabinhoz készült a görgő?
Én is ilyet fogok csinálni. A felső négyhez szereztem rozsdamentes csapágyat, ez viseli majd az üvegajtó súlyát, de alulra ilyen lesz nekem is.

nvnshmpmn

Eleknek milyen f@sza kis gépe van:)
Azt a kis félkör alakú formát hogy köszörülted bele a késbe?

nvnshmpmn

Az a tapasztalatom ezzekkel az üvegajtós kabinokkal, hogy igazán az alsó csapágyak mennek szét a víz miatt. A felsők éveket kibírnak, hiába, hogy nem rozsdamentes gyárilag. Az az egy probléma, hogy nagyon kisakkozzák az anyagmennyiséget, nehéz egy masszívabb görgőt csinálni, mert egyszerűen nem fér el.
Én éppen most cserélem a zuhanytálcát. A régi akril teljesen szétment. Porcelán lesz helyette. Ahhoz viszont visszateszem a régi kabint, ami csak két éves. Ahhoz akarom a görgőket gyártani. Szerencsére jó vaskos aluprofil, így esetleg sikerül a felső görgőket masszívabbra kialakítani. Csak egy kicsit kéne vastagabbra készíteni magát a görgőt, hogy a csapágy helye egy zsákfurat legyen, tehát hátrafelé ez támasztaná a csapágyat, hogy ne csússzon ki a görgőből. Elől meg egy rozsdamentes rugóból levágott menet lenne a zégergyűrű, vagy egy megfelelő vastagságú alumínium lemezből kiszűrt alátét, amit megdomborítanék, majd a zégergyűrű horonyba téve visszalapítanék, ahogyan a függőcsapszegeknél szokott a porvédő lenni. Így nem kéne ragasztani a csapágyat a műanyaghoz. Csak az a kérdés, elfér-e valahogy? Nálam még annyival komplikáltabb a helyzet, hogy a kerekeknek a forgástengelyükre merőlegesen is el kell moztdulni egy kicsit, hogy ne szoruljanak be a profilba a kanyarnál:) Ja, az alsó kerekeket pedig egy rugó feszíti bele a profilba, ez teszi lehetővé, hogy a felsőket ráakasztva a profilra az alsókat be lehessen akasztani a helyükre. Nem egyszerű eset.

nvnshmpmn

Na, majd lefényképezem, ha sikerül megcsinálni:)

empé13

FIAT 850, vagy 126(p) függőcsapszegre gondoltál??  :)